• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    05.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5203011
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 23.05.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Vi søker etter avdelingsleder til vårt flotte sykehjem

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ønsker du en spennende lederstilling hvor du kan bidra med å sikre og videreutvikle tjenestetilbudet for personer med demens?

Ulset sykehjem er et kommunalt drevet sykehjem som yter tjenester til 64 langtidsbeboere. Vi har avdelinger for somatisk pleie, demens, psykogeriatri og Huntington, fordelt på 3 avdelinger. 
Sykehjemmet ligger meget sentralt i naturskjønne omgivelser med gangavstand til Åsane senter. Vi har høy fagkompetanse med engasjerte og faglig dyktige medarbeidere, med stort fokus på aktivitet og trivsel for beboere og medarbeidere.

Avdelingen for demens har totalt 16 plasser. Avdelingsleder vil ha en viktig rolle i å videreutvikle avdelingen, og er en del av enhetsleders ledergruppe. Du har ansvar for daglig drift,  og har det faglige og økonomiske ansvaret for avdelingen.  Vi ønsker deg som har ledererfaring fra tilsvarende stillinger, og er en god relasjonsbygger som oppnår resultater i samarbeid med dine medarbeidere og kolleger.  Du liker å jobbe med kvalitetsforbedring, og er opptatt av å sikre gode tjenestetilbud for våre beboere.
Personlig egnethet vil bli vektlagt. 

For mer informasjon se våre nettsider
https://www.bergen.kommune.no/omkommunen/avdelinger/sykehjem/ulset-sykehjem
https://www.facebook.com/ulset-sykehjem

Søkere vurderes fortløpende

Kvalifikasjoner:

  •  Autorisert sykepleier 
  •  Ledererfaring fra tilsvarende arbeid vil bli vektlagt
  •  Videreutdanning i ledelse er ønskelig, men ikke et krav
  •  Kunnskap og erfaring fra offentlig forvaltning vil være en fordel
  •  God kjennskap til bemanningsplanlegging og bruk av turnusverktøy
  •  Gode IKT-kunnskaper 
  •  God skriftlig og muntlig fremstillingsevne 
  •  Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden, må dokumentere bestått B2 test i norsk og ha godkjent autorisasjon fra NOKUT 

Personlige egenskaper:

Personlig egnethet vektlegges, og vi søker deg som: 

  •  Er en god rollemodell som motiverer dine medarbeidere, og oppmuntrer til dialog og samarbeid
  •  Er tillitsskapende med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  •  Er fleksibel, selvstendig og jobber godt under press
  •  Er ansvarsbevisst, stabil og lojal
  •  Jobber målrettet, systematisk og har et helhetlig blikk for avdelingen og virksomheten

Vi tilbyr:

  •  En spennende jobb med mulighet 
  •  Godt arbeidsmiljø
  •  Egenutvikling
  •  Høyt faglig nivå
  •  Utfordrende arbeidsoppgaver
  •  God pensjonsordning
  •  IA-bedrift
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    05.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5203011
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 23.05.2023