• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    16.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6079852
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
Ledig stilling

Bærum kommune

Vi søker engasjert vernepleier eller sykepleier til Lindelia omsorgsbolig

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Tjenesteområdet Psykisk helse og rus, tilrettelagte boliger og akutte tjenester, er et visjonært og fremtidsrettet tjenesteområde. Tjenesteområdet innehar 8 avdelinger som er geografisk spredt i kommunen. Vi sørger for å tilby gode og forsvarlige tjenester gjennom et systematisk arbeid med kvalitetsforbedring og videreutvikling av våre tjenester. Vår visjon er å være en foregangstjeneste faglig, etisk og profesjonelt. Tjenesten er preget av godt lederskap, godt medarbeiderskap og setter alltid brukeren i sentrum, gjennom Recovery og høy grad av brukermedvirkning. Felles behandlingsmetodikk er Mentaliseringsbasert terapi (MBT). Vi tilbyr aktivitetsbaserte helsetjenester gjennom våre prosjekter Høl i CV-en, RapClinic og mobil Music truck.

Avdeling Lindelia er etablert i nybygde lokaler og har vært i drift siden september 2020. Vår tverrfaglige og kompetente personalgruppe har et høyt fokus på fagutvikling og et inkluderende arbeidsmiljø, og alle som er ansatt hos oss har ønsket seg hit.
Avdelingen er spesielt tilpasset pasienter med alvorlige og langvarige psykiske lidelser og/eller ruslidelser. Vi har 10 boliger med bemanning, hvor 2 er tilpasset innbyggere med psykisk utviklingshemming og samtidig psykiske lidelser og i behov av tiltak hjemlet i Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester kap. 9.

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor i vernepleie eller sykepleie.  HPR-nr registreres i CV
  • Fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
  • Erfaring fra fagfeltet psykisk helsearbeid og rus
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2 eller tilsvarende
  • Ønskelig med erfaring fra arbeid med vedtak hjemlet i Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester kap. 9
  • Ønskelig med førerkort

Personlige egenskaper:

  • Motivert og engasjert
  • Gode kommunikasjons- og relasjonsferdigheter
  • God fagforståelse som vises i praktisk arbeid
  • Ydmyk og lydhør både overfor deg selv, faget og medmennesker
  • Evner å arbeide strukturert, både individuelt og i team
  • Gode samarbeidsevner og er inkluderende
  • Opptatt av, og bidrar til, et godt arbeidsmiljø

Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Turnus dag/aften med arbeid hver 3. helg
  • Et inkluderende og ivaretakende arbeidsmiljø
  • En kommune med fokus på innovasjon og nytenkning
  • Et tjenesteområde som er visjonært og framtidsrettet
  • Kompetente og engasjerte kollegaer
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Mulighet for kompetanseutviklingsstipend

Gyldig politiattest iht helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    16.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6079852
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune