Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
25.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2020, SKEDSMOKORSET
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
6111749Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
Lillestrøm Kommune
Vi søker en sykepleier for koordinering av kommunens korttidsplasser - er du den rette?
Offentlig forvaltning
Har du lyst til å jobbe i Norges 9. største kommune? Vi søker nå en motivert og engasjert sykepleier til å koordinere korttidsplassene i kommunen for å sikre gode pasientforløp og bærekraftig bruk av plassene.
Skedsmotun bo og behandlingssenter består av tre korttidsseksjoner, Kommunal akutt døgnenhet, Lindrende enhet og to langtidsseksjoner.
Vi søker nå en engasjert og motivert koordinator til våre korttidsseksjoner i avdeling korttid, KAD og institusjon med fokus på kontinuerlig forbedring, med blikket rettet mot muligheter, nytenkning og løsninger fremfor begrensinger. Dette er en nyopprettet stilling. Stillingen vil plasseres hos en av seksjonslederne.
Koordinator skal bidra til å sikre en effektiv bruk av kommunens korttidsplasser, i tett samarbeid med plassadministrator på Tjenestetorg, spesialisthelsetjenesten og personalet i seksjonene. Koordinator vil være et bindeledd og skal sikre gode pasientforløp og god informasjonsflyt. Stillingen har en aktiv rolle i det tverrfaglige samarbeidet for korttidstilbudet i Lillestrøm kommune. Er du den vi søker?
Vi jobber etter Lillestrøm kommunes verdier TILLIT - INKLUDERING - NYSKAPING
Kvalifikasjoner:
Vi søker etter deg som:
- har norsk autorisasjon som sykepleier (vi ber om at HPR-nr oppgis i søknadsteksten)
- har minst 2 års erfaring fra norsk helsevesen
- har bred og solid erfaring fra relevante kommunehelsetjenester og bred kunnskap om korttidstilbud og korttidsforløp
- er opptatt av gode pasientforløp og gode overganger mellom helsetjenestene
- har erfaring fra arbeid med administrasjon, koordinering og logistikk
- har erfaring med tverrfaglig samarbeid
- har gode IKT-kunnskaper, og kjennskap til vårt fagsystem Gerica er en fordel.
- har meget gode norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne, tilsvarende bestått norskprøve C1. Dokumentasjon på bestått norskprøve skal vedlegges søknaden
- har gode kommunikasjonsevne
- har førerkort for personbil (klasse B)
- har gyldig politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Politiattesten må fremlegges før tiltredelse.
Vitnemål og attester må lastes opp i rekrutteringsportalen.
Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.
Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Personlige egenskaper:
Vi søker etter deg som:
- er motivert, kreativ og nytenkende
- er positiv, fleksibel og løsningsorientert
- er strukturert, tydelig og effektiv
- evner å se helheten
- evner å takle en uforutsett arbeidshverdag og mestrer perioder med høyt arbeidstempo
- evner å stå i vanskelige beslutningsprosesser under tidspress
- har gode samarbeidsevner, samtidig som du må kunne jobbe selvstendig.
- har et stort engasjement for koordinering, og ønsker å bidra til gode pasientforløp for våre innbyggere
- har gode kommunikasjonsferdigheter, og ser behovet for et godt samarbeid mellom de ulike tjenestene og kollegaer
- tar en aktiv rolle for et inkluderende arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vil bli tillagt avgjørende vekt.
Vi tilbyr:
- Et levende fagmiljø med fokus på kompetanse og kontinuerlig utvikling
- Trivelige, nysgjerrige, engasjerte og dyktige kollegaer med godt samhold og mye humor
- En interessant og utfordrende jobb med varierte arbeidsoppgaver
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring som gjelder på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Arbeid på dagtid, 37,5 timers uke. Noe møtevirksomhet på ettermiddag vil kunne påregnes.
- Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtalen, utdanning og ansiennitet
Kontaktinformasjon:
Ann-Kristin Nyland, seksjonsleder, Post 1-korttid, tlf: +4793627446
Jelena Gajic, seksjonsleder, Post 2-korttid, tlf: +4747792819
May Britt Øyen, seksjonsleder, Post 3-lorttid, tlf: +4790898635
Gitte Christine Korvann, seksjonsleder, Lillestrøm KAD, tlf: +4746890798
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
25.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2020, SKEDSMOKORSET
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
6111749Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
-
Autorisert sykepleier 2 X 100 % fast
Østre Toten kommune
LENA -
Fagsykepleier
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM -
Helsefagarbeidere korttid og KAD 3 x faste stillinger
Østre Toten kommune
LENA -
Vi søker sommervikarer i 20 - 100% stilling - er du den vi søker?
Lillestrøm Kommune
SKEDSMOKORSET -
Sommervikarer
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM