• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    04.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5191563
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 23.05.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

IT-rådgiver og integrasjoner og samhandling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Sandnes kommune har store ambisjoner for videreutvikling av digitale løsninger og effektiv IT-Drift. Vi moderniserer nå store deler av plattformen vår for å  legge enda bedre til rette for smidig, sikker og fleksibel utvikling og drift av kommunens systemer. 

Vi søker etter deg som vil bidra til at kommunens digitale tjenester driftes og videreutvikles til det beste for ansatte, innbyggere, næringsliv og frivillige i Sandnes kommune. Vi tror du er nysgjerrig på ny teknologi og har solid kompetanse på IT-arkitektur, drift, prosjektledelse og bruk av teknologiske løsninger.

Vi er 19 medarbeidere og 3 lærlinger som arbeider med å gi råd, støtte og yte tjenester til alle kommunens virksomheter. Vi gir støtte til og drifter klienter og applikasjoner til kommunens ca 9000 interne brukere  og ca 10 000 elever.

Til teamet vårt søker vi utvikler og rådgiver som har lyst til å bidra i utvikling av både nye og eksisterende løsninger. Du vil bli en del av et allsidig team med andre fagressurser med tung faglig kompetanse. Rollen passer for deg som ønsker å bidra med gode løsninger, komme med teknologiforslag og definere fremtidige mulighetsrom

Vi skaper fremtidens tjenester - for og sammen med innbyggerne.
Vi forenkler - slik at innsatsen brukes der den gir mest verdi.

   

Kvalifikasjoner:

Bachelor- eller mastergrad i informatikk, datateknikk, informasjonssystemer eller tilsvarende, relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanningskrav. 

  • Erfaring med utvikling og vedlikehold av integrasjoner og samhandlingsløsninger, for eksempel ved bruk av API-er, webtjenester, ESB, eller lignende teknologier
  • Kjennskap til og erfaring med bruk av RPA teknologi
  • Kjennskap til programmeringsspråk som Java, Python, JavaScript eller C#
  • Erfaring med versjonskontroll (Git) og dokumentasjon og forvaltning av kode og systemdokumentasjon
  • Erfaring med prosjektledelse eller prosjektdeltakelse og bruk av smidige utviklingsmetoder, som Scrum eller Kanban
  • Det teller positivt dersom du har kjennskap til Azure og Azure DevOps, gjerne med sertifisering på Azure Developer Associate nivå eller høyere
  • Du må gjerne ha erfaring med Power BI og andre tjenester i Office 365 porteføljen

Personlige egenskaper:

  • Du er analytisk, selvstendig og målrettet
  • Du har sterk interesse for teknologi og ønsker å ta del i kreative diskusjoner
  • Du har gode kommunikasjon- og samarbeidsevner
  • Du evner å lære, og setter deg raskt inn i nye problemstillinger
  • Evne til å jobbe selvstendig og som en del av et team
  • Analytisk og problemløsende mindset

Vi tilbyr:

  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    04.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5191563
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 23.05.2023