Detaljer

  • Bedrift
    Stange kommune
  • Søknadsfrist
    04.12.2020
  • Sted:
    STANGE
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    INNLANDET
  • Arbeidssted:
    STANGE
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3280873
  • Se her for andre jobber fra Stange kommune

Vi søker en avdelingsleder som ønsker å forme fremtidens tjeneste! 

Tilrettelagte tjenester er en av Stange kommunes største virksomheter. Tjenesten yter praktisk bistand til tjenestemottakere etter Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester og drifter 12 bofellesskap med samlokaliserte leiligheter. I tillegg har tjenesten også ansvar for avlastning for barn og unge fra 0-18 år.

Tilrettelagte tjenester er inne i en omstilling for fremtiden og vi søker en erfaren avdelingsleder som vil være med på å videreutvikle fremtidens tjeneste. Du skal lede kompetente og erfarne medarbeidere, og du vil inngå i et lederteam med 7 avdelingsledere, virksomhetsleder, fagkonsulent og merkantil.

Avdelingsleder i Linjevegen og Rekomfaret har ca. 31 årsverk som yter tjenester for 10 brukere. Begge bofellesskapene ligger i Ottestad og du vil ha ditt arbeidssted i bofellesskapene. 

Ønsker du mer informasjon  om de aktuelle bofellesskapene trykk her

Arbeidsoppgaver
  • Personalledelse og personalutvikling
  • Faglig ledelse- og utvikling av avdelingen
  • Ansvar for budsjett og regnskap for egen avdeling
  • Bidra i endrings- og utviklingsarbeid i virksomheten 
Kvalifikasjoner
  • Autorisert vernepleier eller sykepleier
  • Relevant ledererfaring
  • Ønskelig med lederutdanning
  • Ønskelig med erfaring innen økonomistyring
  • God digital forståelse
  • Erfaring med relevante styringssystemer
  • Kjennskap til relevante lovverk, Helse- og omsorgstjenesteloven kap. 9 
  • Stillingen krever politiattest 
Personlige egenskaper
  • Tydelig og retningsgivende leder som inspirerer og utvikler sine medarbeidere
  • Handlekraftig og har god gjennomføringsevne
  • Har systematisk tilnærming til oppgaver med god evne til å planlegge fremover og prioritere
  • Tar initiativ og fokuserer på forbedringer og utvikling av tjenester
  • Er god på samarbeid, meningsskaping og relasjonsbygging 
  • Må kunne jobbe selvstendig 
Vi tilbyr
  • Opplæring i kommunens fagsystemer, relevant lov- og avtaleverk, samt kommunens interne retningslinjer
  • En jobb hvor du vil få faglig og personlig utvikling
  • Stor mulighet til å påvirke en viktig tjeneste
  • Lønn etter gjeldende avtale og kommunenes interne retningslinjer
  • Pensjonsordning i KLP
  • Fleksitidsordning
  • Ledernettverk internt i kommunen