• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    03.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5010, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6297474
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Bergen kommune

Vi søker dyktig og engasjert personalkonsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Slettemarken behandlingssenter holder til i midlertidige lokaler på Storetveit, her skal vi være frem til 2028, mens man venter på at Fageråshjemmet står ferdig. Slettemarken behandlingssenter har 28 korttidsplasser og 23 langtidsplasser. Sentrumssykehjemmene består av Engen behandlingssenter og Kalfaret sykehjem som begge er lokalisert i Bergen sentrum. Sentrumssykehjemmene har totalt 34 langtidsplasser og 54 korttidsplasser. 

Slettemarken behandlingssenter og Sentrumssykehjemmene søker nå etter en dyktig og engasjert personalkonsulent i 100 % fast stilling. Som personalkonsulent er du en viktig medarbeider for sykehjemmene og du arbeider tett med både enhetsleder og avdelingslederne.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyskoleutdanning innenfor administrasjon/HR, minimum 3 årig bachelor
  • Erfaring fra arbeid med HR/personal i offentlig sektor
  • Ha god kjennskap til offentlig lov- og avtaleverk 
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø
  • Personlig egnethet og interesse for tjenesten
  • Norskkunnskap tilsvarende Bergen kommunes krav til språk. Personer utenfor Skandinavia må dokumentere språkferdigheter på B2-nivå i norsk skriftlig og muntlig igjennom bestått B2 prøve i norsk
  • Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.
  • God skriftlig og muntlig formidlingsevne.
  • God IKT- kompetanse.

Personlige egenskaper:

  • Du er kompetent, åpen, pålitelig og engasjert
  • Du er selvstendig og dedikert, og har god kompetanse innenfor fagområdene
  • Du har evne til å tenke og handle strategisk og analytisk
  • Du er serviceinnstilt
  • Du er fleksibel
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
  • Du er positiv i møte med beboere, pårørende, ansatte og andre samarbeidspartnere

Personlig egnethet vektlegges 

Vi tilbyr:

  • En spennende og utfordrende arbeidsplass i stadig utvikling
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • En arbeidsplass der vi spiller hverandre gode
  • Et miljø med stor takhøyde for faglig diskusjoner og refleksjoner
  • En støttende og faglig engasjert ledelse
  • Gratis parkering
  • Lønn etter tariff
  • Gode pensjonsordninger
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    03.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5010, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6297474
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune