Ledig stilling

Helse Sør-øst RHF

Vi søker deg med helsefaglig utdanning til Akuttmottaket på AHUS Kongsvinger

Offentlig forvaltning

Ønsker du deg en spennende jobb i et aktivt miljø?

Nå er tiden inne for å ansette helsefagarbeider eller lignende til fast stilling hos oss. Vi skal ansette i totalt 1,5 årsverk - optimal fordeling av dette mtp stillingsstørrelse vil avklares gjennom rekrutteringsprosessen. Så beskriv gjerne hva du ønsker i søknaden din. Ønsker du en større stilling - eller kunne du tenke deg å "snuse litt" på akuttverdenen i form av en helgestilling? 

Funksjonsbeskrivelse er utarbeidet og arbeidstiden er basert på 3 delt turnus med arbeid hver 3. helg. For tiden er arbeidstiden lagt til perioden  kl. 11 - 02. 

Arbeidsgiver tar forbehold om endring av arbeidsoppgaver og ansvarsområde og arbeidstid ved behov.

Akuttmottaket tar i mot alle typer pasienter. Akuttmottaket har kirurgisk/ortopedisk poliklinikk, samt tar imot pasienter som skal innlegges på føde/barsel, intensiv, kirurgisk-, ortopedisk- eller medisinske sengeposter. Akuttmottaket har "team mottak" på alvorlig syke pasienter, og er en del av traume systemet i Helse Sør-Øst.

Les mer livet på akuttavdeling her: https://www.ahus.no/om-oss/jobb/test-min-arbeidshverdag/min-arbeidsdag-akuttsykepleier/ 

Akershus universitetssykehus HF er en arbeidsplass med stort mangfold. Det er en klar styrke, og avgjørende for å løse våre mange oppgaver innen pasientbehandling, pasientoppfølging, forskning og undervisning. Vi ønsker oss derfor også et mangfold av søkere til ledige stillinger, og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uavhengig av identitet og bakgrunn. Arbeidsgiver tar forbehold om endring av arbeidssted, arbeidsoppgaver og ansvarsområde ved behov.

Kvalifikasjoner:

  • Har gyldig norsk autorisasjon som helsefagarbeider/hjelpepleier. Ambulansefagarbeider eller annen relevant helsefagutdanning kan også søke.
  • Søkere som kan vise til erfaring fra spesialisthelsetjenesten / Akuttmottak vil kunne bli foretrukket.
  • Har gode norske språkferdigheter, både muntlig og skriftlig.
  • Er lojale til føringer, prosedyrer og bestemmelser.

Personlige egenskaper:

  • Du samarbeider godt, tar ansvar og ser muligheter.
  • Du har evne til å tilegne deg praktiske ferdigheter raskt. Du er innstilt på å øke kompetanse gjennom undervisning/ kursing tilknyttet oppgavedeling.
  • Du har evne til å prioritere oppgaver.
  • Du er opptatt av kvalitet i arbeidet som utføres og jobber nøyaktig og strukturert.
  • Du trives i til tider hektisk arbeidshverdag og har høy arbeidskapasitet.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt. 

Vi tilbyr:

  • Kompetanseplan - systematisk opplæring.ProAct, triage teorikurs, HLR, MTU opplæring, 
  • Etter kurs og sertifisering i tråd med foretakets oppsett for oppgavedeling, kan du utføre avtalte sykepleieprosedyrer.
  • Sentral beliggenhet med kort avstand til kollektivtransport (tog/buss).
  • Gode velferdstilbud for ansatte.
  • Mulighet for hjelp til å skaffe bolig.
  • Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud.
  • Du blir en del av et viktig samfunnsoppdrag.

Hos oss setter vi stor pris på både din trivsel og ditt engasjement, både på jobb og på din fritid.