Ledig stilling

Helse Sør-øst RHF

Vi søker applikasjonsforvalter til ny regional tolketjeneste

Offentlig forvaltning

Sykehuspartner Administrative fellestjenester er Norges største tjenesteleverandør innenfor det personaladministrative området. Våre ca. 270 ansatte har som mål å utøve effektiv forvaltning av regionale HR-tjenester og bidra til effektiv sykehusadministrasjon i Helse Sør-Øst RHF.
Avdeling for Regionale Kompetanse og utdanningstjenester utvikler og forvalter felles regionale løsninger innen kompetanseplanlegging, spørreundersøkelser og digital læring til foretakene i Helse Sør-Øst. Avdelingen har i dag 27 faglig dyktige medarbeidere.

Vi skal ta i mot en ny tjeneste i avdelingen og søker derfor applikasjonsforvalter. Som forvalter vil du jobbe i tett samarbeid med tjenesteansvarlig og seksjonsleder for å sikre at tjenesten får en god start i Helse Sør-Øst. Du vil også jobbe med forvaltning av allerede etablerte tjenester i avdelingen.

Arbeidsoppgaver:

  • Bidra i etableringen av den nye tjenesten
  • Håndtering av nye brukere
  • Bidra aktivt med å få prosesser og rutiner for forvaltning av den nye tjenesten på plass
  • Saksbehandling  og kundeoppfølging
  • Bistå med utarbeidelse og vedlikehold av dokumentasjon knyttet til tjenesten
  • Samle inn aktuelle endringsbehov fra brukere og videreformidle de til leverandør i samarbeid med tjenesteansvarlig
  • Oppfølging av saker til leverandør
  • Funksjonell forvaltning av andre tjenester i avdelingen
  • Være aktiv bidragsyter inn i seksjonen/tjenestene endringsarbeid

Kvalifikasjoner:

Vi ser etter deg som liker å bidra med raskt å få på plass forvaltning av en ny tjeneste, og som generelt har stor interesse og forståelse for IKT-verktøy som støtte i brukernes arbeidshverdag. 

I tillegg til:

  • Evne til å se helhetlig, samt forstå sammenhengen og avhengigheter mellom systemer og tjenester
  • Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig
  • Erfaring med kundebehandling
  • Kjennskap til eller interesse for offentlig forvaltning
  • Det er en fordel med erfaring innen leverandøroppfølging

Utdanningsretning

  • Minimum bachelor

Utdanningsnivå

  • Høyskole /Universitet

Personlige egenskaper:

  • Proaktiv og selvgående og som også trives med å jobbe i team
  • Fleksibel og evner å jobbe systematisk og strukturert
  • Du trives med å snakke både med kunder og kollegaer og ha lyst til å skape en enklere hverdag for våre brukere
  • Kundeorientert og initiativrik .
  • Nysgjerrig og læringsvillig, positiv til utfordringer og har fokus på problemløsning
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • Interessante arbeidsoppgaver i et sterkt fagmiljø.
  • Godt arbeidsmiljø som preges av godt samarbeid og høy grad av selvstendig ansvar.
  • Faglig utfordrende oppgaver.
  • Kontinuerlig forbedringsfokus. 
  • Fleksibel arbeidstidsordning.
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på den offentlige søkerlista. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søker bli informert, jf. offentlighetslovens §25.

Vi gjør oppmerksom på at det gjennomføres intervjuer fortløpende.