Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
09.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6082016Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Oslo kommune
Vi søker administrativ driftsstøtte (vikariat)
Offentlig forvaltning
Vil du ha en variert arbeidshverdag og bidra til en viktig samfunnsfunksjon? Er du i tillegg serviceinnstilt av natur, og liker å bidra til et godt arbeidsmiljø? Da kan du være den rette personen for stillingen, og for vårt engasjerte og dyktige team.
Dette er et 6-måneders vikariat, med mulighet for forlengelse om vi ser at det vil bli et behov for det.
Innsamlingsavdelingen har ansvaret for å sikre en effektiv og pålitelig innsamling av avfall for Oslos innbyggere. Gjennom tett samarbeid med renovatører, driftspersonell og administrasjon, sørger avdelingen for at avfallet blir hentet til rett tid og håndteres på en miljøvennlig måte. Vi jobber kontinuerlig med å optimalisere innsamlingen, forbedre logistikken og sikre en høy servicegrad for innbyggerne. Samtidig har vi alltid fokus på bærekraftige løsninger, og vår samfunnsoppgave spiller dermed en nøkkelrolle i byens sirkulære økonomi og miljøarbeid.
Som en administrativ driftsstøtte vil du få en variert arbeidshverdag. Du vil være en viktig ressurs for å sikre effektiv drift og gode arbeidsprosesser. Dersom du trives med en dynamisk arbeidsdag, hvor samarbeid, fleksibilitet og struktur er nøkkelord, kan dette være stillingen for deg.
Vi er en flerkulturell avdeling, og mener at ulike perspektiver og mangfold styrker oss som organisasjon. Likeverd, likestilling og mangfold er en del av vår kultur.
Aktuelle vitnemål må vedlegges i søknaden i WebCruiter før søknadsfristens utløp. Mangler din søknad relevant dokumentasjon, vil den ikke bli behandlet.
Kvalifikasjoner:
Utdannelse:
- Minimum treårig utdannelse fra høyskole eller universitet
- Relevant erfaring innen fagfeltet (drift/renovasjon/transport) og/eller ledelse kan kompensere for manglende formell utdanning, men må inneha de kompetansekrav som gjelder
Nødvendig for stillingen:
- Meget gode skriftlige og muntlige formuleringsevner på norsk og engelsk
- Gode IKT-ferdigheter
Fordel for stillingen:
- Ledererfaring fra en driftsorganisasjon
- Renovasjons- og/eller logistikkerfaring
- Kjennskap til relevant lovverk for saksbehandling for offentlig sektor, spesielt forvaltningsloven og offentlighetsloven
- Kjennskap/erfaring for systemer for kvalitets- og miljøledelse
- Erfaring med bruk av GAT
- Kjennskap til relevant lovverk som AML og krav til HMS
- Kjennskap til lovverk knyttet til transport, logistikk og kjøretøy
Personlige egenskaper:
- Er serviceinnstilt og har gode samarbeidsegenskaper
- Er fleksibel og evner å håndtere både operative og administrative oppgaver
- Er initiativrik og finner løsninger på utfordringer
- Er god på relasjonsbygging og kommunikasjon
- Evner å jobbe godt systematisk og selvstendig i en hektisk hverdag
Personlig egnethet vil vektlegges
Vi tilbyr:
- Fleksitidsordning, med kjernetid (kl. 09:00-14:30)
- Tilgang til trimrom
- Gode pensjons-, låne- og forsikringsordninger
Stillingen avlønnes etter Oslo kommunes lønnsregulativ i lønnstrinn 39 - 49 (for tiden kr. 638.600 - 767.400), avhengig av kompetanse og erfaring
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
09.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
6082016Se her for andre jobber fra Oslo kommune