• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    30.06.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5771278
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 11.06.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Vernepleier/Sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kirkebirkeland bofellesskap yter heldøgns omsorgstjenester til 7 beboere med ulike bistandsbehov. Vårt faglige arbeid er blant annet knyttet opp til daglige pleie- og omsorgsoppgaver, atferdsutfordringer, autisme, psykiske lidelser og vedtak etter helse- og omsorgstjenesteloven kap. 9.
Personalgruppen og består av 41 personer, der 20 av disse er 100 % stillinger. 9 er nattevakter og resterende 12 er mindre stillinger og helgestillinger. I tillegg har vi flere veldig gode vikarer. Det jobber både sykepleier, vernepleiere, sosionomer, lærere, barnehagelærere, barnevernpedagoger, helsefagarbeidere, hjelpepleiere, studenter, assistenter og lærlinger på Kirkebirkeland bofellesskap. Vi har et stort vernepleie/sykepleiefaglig miljø med 9 vernepleier/sykepleiere i ulike stillinger. 

På dagtid og kveld er vi 8 personer på jobb. På natt er det tre personer på jobb. Vi har i dag  langvakter på inntil 13,5-timer alle dager, og arbeid hver 4. helg.

Vi har som målsetning at det skal tilrettelegges for at tjenestemottakerne skal kunne mestre egen hverdag og fungere og opptre mest mulig selvstendig ut fra egne forutsetninger.

Vi søker etter en faglig dyktig kollega som er engasjert i målgruppen, ønsker å jobbe med faglige utfordringer og har godt humør. Du må kunne arbeide målrettet og selvstendig samt i team. Det er ønskelig at du har erfaring med tilsvarende arbeid. 

Kvalifikasjoner:

  • Autorisasjon som vernepleier eller sykepleier.
  • Må ha førerkort kl. B
  • God kunnskap om gjeldende lovverk for vårt tjenesteområde.
  • Evne til å foreta faglige vurderinger og utvise godt skjønn.
  • Gode samarbeidsevner.
  • Personer utenfor Skandinavia må dokumentere språkferdigheter på B2-nivå i norsk skriftlig og muntlig igjennom bestått B2 prøve i norsk
  • God skriftlig og muntlig formidlingsevne.
  • Serviceinnstilt.
  • Høy etisk bevissthet og evne til kritisk refleksjon.
  • Lojalitet mot beslutninger
  • Gode datakunnskaper
  • Gyldig politiattest må framlegges ved ansettelse

Personlige egenskaper:

  • Personlig egnethet vektlegges særlig, og engasjement for målgruppen er en forutsetning
  • Du må ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du må kunne arbeide selvstendig, så vel som i team
  • Du må like å arbeide i et hektisk og utfordrende miljø
  • Åpenhet, pålitelighet og lojalitet verdsettes
  • Du må ha en løsningsorientert tilnærming til arbeidets utfordringer
  • Godt humør

Vi tilbyr:

  • Et spennende, motiverende og nytenkende fag- og arbeidsmiljø
  • En flat struktur som oppfordrer til innspill og diskusjoner
  • Muligheter for faglig og personlig utvikling
  • God oppfølging og veiledning
  • Gode forsikrings og pensjonsordninger
  • Mulighet til  å påvirke egen turnus
  • Lønn i henhold til avtaleverket
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    30.06.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5771278
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 11.06.2024