• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    29.10.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5237, RÅDAL
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3224921
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 25.10.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Vernepleier/Sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Råstølen bofellesskap for psykisk utviklingshemmede, og yter heldøgns omsorgstjenester til 8 personer med ulikt funksjons- og bistandsbehov. Arbeidsoppgavene i bofellesskapet er varierte og utfordrende, og vi fokuserer på tverrfaglig tilnærming.
Vårt mål er å være en attraktiv arbeidsplass der arbeidsglede, inspirasjon og motivasjon står sterkt. Hos oss skal hver enkelt beboer få mulighet til å leve og bo selvstendig, samt ha en aktiv og meningsfull tilværelse i fellesskap med andre.
Vårt faglige arbeid er blant annet knyttet til daglige pleie- og omsorgsoppgaver, atferdsutfordringer, psykiske lidelser og vedtak etter Lov om helse- og omsorgstjenester, kap. 9

Vi søker etter vernepleier eller sykepleier til ledig 100% fast stilling.
Stillingen er i ordinær turnus, med arbeid hver 4.helg. Det er 12,5 timers vakter i helgene.

Arbeidsoppgaver
  • Utarbeiding og oppfølging av vedtak etter helse- og omsorgstjenesteloven kap. 9
  • Faglig ansvar rundt beboer
  • Medikamentansvar
  • Ansvarsvaktsoppgaver
  • Sikre beboerne et godt hjem med tjenester i tråd med deres behov og ønsker
  • Daglig omsorg og miljøarbeid i tjenesten til den enkelte
  • Tilrettelegge og delta i beboers aktiviteter
  • Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra avdelingsleder
Kvalifikasjoner
  • Må ha autorisasjon som vernepleier eller sykepleier
  • Det er en fordel om du har erfaring fra arbeid med multihandikappede
  • Du har kjennskap til epilepsi
  • Det er ønskelig at du har arbeidet eller utført praksis på sykehjem eller i hjemmesykepleien
  • Du har kjennskap til relevant lovverk for tjenesten 
  • Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2 test i norsk
  • Det er ønskelig med førerkort kl. B
  • Ønskelig med kjennskap til IT-systemer som RS, Agresso, Profil
  • Gyldig politiattest må fremvises ved ansettelse
Personlige egenskaper
  • Personlige egenskaper vektlegges særlig, og engasjement for brukergruppen er en forutsetning
  • Du må ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du må like å arbeide selvstendig, så vel som i team
  • Åpenhet, pålitelighet og lojalitet verdsettes
  • Du må ha en løsningsorientert tilnærming til arbeidets utfordringer
  • Godt humør
Vi tilbyr
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring.
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
  • Grunnlønn fra kr 410 000 til kr 505 000, avhengig av godkjent ansiennitet
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    29.10.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5237, RÅDAL
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3224921
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 25.10.2020