Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
23.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5072, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
4138527Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 09.10.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Vernepleier, Åsen bofellesskap
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Botjenester i Bergenhus og Årstad gir omsorg og oppfølging til mennesker med ulikt funksjonsnivå i bofellesskap og private hjem. Botjenesten består av 23 bofellesskap. Vi har som målsetning å bidra til at den enkelte får muligheten til å leve og bo selvstendig og til å ha en aktiv og meningsfull tilværelse i felleskap med andre. Dette oppnår vi i samarbeid med våre myndiggjorte og ansvarsbevisste medarbeidere. Vi vektlegger samarbeid mellom tjenestestedene i Botjenester Bergenhus og Årstad.
Åsen bofellesskap ble etablert i 2006. Vi holder til i fine omgivelser på Fantoft med nærhet til bybanen. Vår personalgruppe består av vernepleier, sykepleier, ergoterapeut, helsefagarbeider og assistenter. Vi verdsetter tverrfaglig tilnærming, har utfordrende/utviklende arbeidsoppgaver, og verner om vårt gode arbeidsmiljø! Vi yter heldøgns omsorgstjenester til 5 mennesker med utviklingshemming i en alder mellom 30 -35 år. Beboerne har ulike behov med tanke på bistand i daglige gjøremål og aktiviteter.
Vi trenger deg som har et brennende ønske om å bidra til at våre beboere kan utvikle seg og oppleve mestring i eget liv! Du må ha fokus på selvbestemmelse og brukermedvirkning i møte med våre beboere. Du må være positiv, kreativ og løsningsorientert. Er dette deg? Da vil vi svært gjerne komme i kontakt med deg!
Vi søker vernepleier/ sykepleier i 100% fast stilling.
Turnus med arbeid hver 3. helg.
Arbeidsoppgaver:
Sikre at brukerne får nødvendig hjelp og kvalitativt gode tjenester i henhold til gjeldende lover, avtaler, forskrifter og retningslinjer
Primærkontakt ansvar
Kontakt/møter med eksterne samarbeidspartnere
Oppfølging og implementering av interne rutiner og retningslinjer
Bistå beboerne i daglige gjøremål/aktiviteter
Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra leder
Elektronisk rapportering
Økonomiansvar
Legemiddelansvar
Veiledningsansvar
Kvalifikasjoner:
Autorisert vernepleier / sykepleier
Erfaring med brukergruppen/ multifunksjonshemning en fordel
Gyldig politiattest
Søkere utenfor Norden må kunne dokumentere bestått B2-test eller Bergenstesten
Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
Førerkort klasse B er en fordel
Personlige egenskaper:
Åpen, lojal og pålitelig
Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Faglig engasjement
Løsningsorientert
Strukturert og tydelig
Bidra til et positivt arbeidsmiljø
Evne til etisk refleksjon
Liker utfordringer
God omstillingsevne
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
Lønn etter tariff
God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring.
En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
Selvstendige arbeidsoppgaver og et godt og inkluderende arbeidsmiljø!
Faglig veiledning
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
23.10.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5072, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
4138527Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 09.10.2021