• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    04.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5955291
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 13.11.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Vernepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Botjenester i Bergenhus og Sentrum nord er en bydelsomfattende enhet fordelt på 15 tjenestesteder. Vi gir omsorg og oppfølging til mennesker med ulikt funksjonsnivå i bofellesskap. Vi leter nå etter medarbeidere som har engasjement, godt humør og lyst til å bidra til vårt fellesskap. Med fokus på et godt arbeidsmiljø, myndiggjorte og ansvarsbevisste medarbeidere jobber vi for at beboerne skal trives og oppleve selvbestemmelse, utvikling og mestring.
Lien 64 ,2 etg.er et bofellesskap for mennesker med utviklingshemning, som flyttet inn i juni 2024 i Lien 64 på Gyldenpris. Bofellesskapet holder til i 2.  etasje, og har fire eldre beboere. Det er viktig for oss å være en trygg, stabil og forutsigbar arbeidsplass som skaper trivsel for både beboere og ansatte. Vi legger vekt på kvalitetssikring, utvikling av gode rutiner og prosedyrer, kompetansebygging og god samhandling. 

Vi ønsker oss ansatte som kan jobbe målrettet og profesjonelt. Vi trenger deg som har et brennende ønske om å bidra til at våre beboere kan utvikle seg og oppleve mestring i eget liv. Du må ha fokus på selvbestemmelse gjennom og gi veiledning og støtte i beslutninger i møte med den enkelte. Vi søker deg som har erfaring fra bofellesskap,  og gjerne også fra arbeid med eldre.
Er dette deg? Da vil vi svært gjerne komme i kontakt med deg! 

Kvalifikasjoner:



Autorisert vernepleier
Personlig egnethet er en forutsetning
Ønskelig med erfaring fra brukergruppen
Gode samhandlings- og kommunikasjonsferdigheter
Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2 test i norsk
Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse 
Gyldig politiattest må fremvises ved ansettelse 

Personlige egenskaper:

 

Åpen, lojal og pålitelig
Ansvars -og holdningsbevisst 
Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Gode gjennomføringsevner 
Faglig engasjement
Løsningsorientert, strukturert og tydelig
Bidra til å være med å etablere et positivt arbeidsmiljø
Evne til etisk refleksjon
God omstillingsevne og åpen for endringer

Erfaring fra arbeid innen eldreomsorgen vil være en fordel

Vi tilbyr:



Lønn etter tariff
God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring
Spennende og meningsfylte oppgaver
Et godt arbeidsmiljø med rause kollegaer   

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    04.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5955291
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 13.11.2024