• Bedrift
    Gjemnes kommune
  • Søknadsfrist
    15.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6631, BATNFJORDSØRA
    GJEMNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5932020
  • Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjemnes kommune

Vernepleier 100 % stilling x 2

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om kommunen
Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Gjemnes kommune har 2600 innbyggere og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider.

Nåstad omsorgsbolig har sine lokaler på Batnfjordsøra og yter tjenester til beboere i omsorgsboliger.

Vi søker vernepleier til 100 % fast stilling i langvaktsturnus med arbeid hver 4. helg.

For å sikre god kjønnsbalanse i seksjonen, vil vi oppfordre menn til å søke.

Tiltredelse: 1. januar 2025/etter avtale.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Varierte arbeidsoppgaver der fokuset er målrettet pleie, omsorg og rehabilitering ut fra den enkelte pasient sitt behov.
  • Kartlegge og vurdere behovet for tjenester.
  • Gi individuelt tilpassede tjenester ut fra gjeldende vedtak.
  • Sørge for at egen og medarbeideres tjenesteyting er i samsvar med faget, etiske normer, gjeldende lover og forskrifter og de til enhver tid gjeldende kvalitetskrav.
  • Utarbeidelse, evaluering og oppfølging av vedtak etter kapittel 9 (tvang og makt).
  • Samarbeid med pårørende og eksterne samarbeidspartnere (legetjeneste, spesialisthelsetjeneste, apotek, responssenter mm.)
  • Bruk av velferdsteknologi.

Kvalifikasjonskrav:

  • Norsk autorisasjon som vernepleier
  • Gode digitale ferdigheter
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B 

Personlige egenskaper:

  • Du er initiativrik, strukturert og selvgående.
  • Du har engasjement for faget og respekt for den enkelte pasient.
  • Du har interesse for å arbeide med mennesker med ulike hjelpebehov.
  • Du har evne til å jobbe både selvstendig og i team.
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Du er stabil og fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver.
  • Du er engasjert, positiv og har et ønske om å bidra til et godt arbeidsmiljø.

    Personlig egnethet vil bli særlig vektlagt ved tilsetting.

Vi tilbyr:

  • En arbeidsplass der du kan være med å gjøre en forskjell for de pasientene vi er der for.
  • Varierte arbeidsoppgaver der brukermedvirkning og kvalitet vektlegges.
  • Muligheter for faglig utvikling gjennom blant annet kurs, fagteam og fagdager og ikke minst gjennom samarbeid med de ulike yrkesgruppene på arbeidsplassen.
  • Engasjerte og dyktige kollegaer.
  • Det godtgjøres for 10. års ansiennitet ved tiltredelse.
  • 50.000 kr i engangssum etter 2 års ansettelse (gjelder nytilsatte i minimum 80 % stilling).
  • Gunstig pensjonsordning i KLP.

Tilsetting skjer etter vanlig kommunale vilkår i samsvar med lov- og avtaleverk. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn.

Politiattest

Det er krav om politiattest etter Helse og omsorgstjenesteloven § 5-4

Søkerliste

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

  • Bedrift
    Gjemnes kommune
  • Søknadsfrist
    15.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6631, BATNFJORDSØRA
    GJEMNES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5932020
  • Se her for andre jobber fra Gjemnes kommune