• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    23.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1254, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4868640
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 11.11.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Veileder NAV

Offentlig forvaltning

NAV Søndre Nordstrand er et av Oslos største og mest spennende NAV-kontor med ca. 180 ansatte. Vi er et NAV-kontor i stadig faglig og organisatorisk utvikling. Kontoret er inndelt i 6 avdelinger og har et stort og variert fagmiljø. Vi har fokus på at tjenestene vi leverer til bydelens innbyggere skal være av god kvalitet og være basert på brukermedvirkning. Dette oppnår vi ved å sikre høy kompetanse blant våre medarbeidere.

Bydelens visjon er; Søndre Nordstrand – en grønn og inkluderende bydel. Vi ønsker å komme tidlig inn og jobbe aktivt med forebyggende arbeid for at flere skal komme seg i arbeid og meningsfull aktivitet. I tillegg til at alle skal ha det trygt og få de velferdstjenestene de har behov for.

Den ledige stillingene er plassert i Avdeling Oppfølging og Vedtak, som har ansvar for blant annet arbeidsrettet oppfølging, arbeidsavklaring, sosialfaglig oppfølging og vedtak for personer med nedsatt arbeidsevne som enten har statlige ytelser eller/og behov for økonomisk sosialhjelp og bolig.

Ved interne omrokkeringer kan det bli aktuelt med en midlertidig stilling i tillegg til den faste.

Arbeidsoppgaver:

  • Sosialfaglig og arbeidsrettet oppfølging av brukere
  • Utredning og behandling av saker etter Lov om sosiale tjenester og Helse- og omsorgsloven
  • Utstrakt samarbeid internt i avdelingen og kontoret, samt andre eksterne instanser

Kvalifikasjoner:

  • Ønskelig med bachelor i sosialt arbeid, men annen høyere utdanning kan være aktuell i kombinasjon med arbeidserfaring fra sosialtjenesten
  • Erfaring fra offentlig forvaltning og saksbehandling
  • Kjennskap til fagsystemene Fasit, Modia og GOSYS er en stor fordel
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Personlige egenskaper:

  • Har interesse og engasjement i arbeidsområdet
  • Er interessert i å jobbe fram gode resultater for innbyggere
  • Er selvstendig, ryddig og har god arbeidskapasitet
  • Er en lagspiller og bidrar til å spille andre gode
  • Er interessert i tverrfaglig samarbeid

Vi tilbyr:

  • Lønn etter Oslo kommunes regulativ, lønnstrinn 32-41, som tilsvarer kr 516 400 - 601 700, avhengig av ansiennitet og erfaring
  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
  • Et inkluderende og ivaretakende arbeidsmiljø med engasjerte kolleger og et sterkt fokus på arbeid og helhetlige løsninger til beste for våre brukere
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger i Oslo Pensjonsforsikring
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    23.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1254, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4868640
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 11.11.2022