Ledig stilling

Senja kommune

Vedlikeholdsplanlegger

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Avdeling bygg og eiendom er underlagt virksomheten Teknisk drift som i tillegg omfatter Vann/avløp, Veidrift/trafikk, Renhold, Havn, Boligkontor og Eiendomsutvikling.

Avdeling bygg består av 19 ansatte og har ansvaret for 160 000m2 formålsbygg, samt 160 boenheter som disponeres av boligkontoret.

Du vil, gjennom bruk av digitale verktøy, være med å utvikle nye arbeidsmetoder og prosesser for skape et bredt og fremtidsrettet vedlikeholdsmiljø i avdelingen.

Stillingen er 100% og vil ha arbeidssted i Sandvikveien 49 på Finnsnes.

Arbeidsoppgaver

  • Analysere behov og iverksette tids- og tilstandsbaserte vedlikeholds aktiviteter
  • Klargjøre arbeidsordrer ut fra innsendte avvik og planlagt vedlikehold
  • Aktivt delta i modernisering og utvikling av avdelingens vedlikeholdssystemer og vedlikeholds styring.
  • Internkontroll, HMS og myndighetskrav.
  • Øvrige oppgaver etter nærmere avtaler.

Kvalifikasjonskrav

  • Utdannelse fra teknisk fagskole/høyskole. Lang, allsidig og relevant praksis kan veie opp for manglende formell utdanning.
  • Ønskelig med erfaring fra planlegging, styring og oppfølging av vedlikeholdsarbeider.
  • Gode IKT kunnskaper og evne til å sette seg inn i nye systemer.
  • Har gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner på norsk.
  • Førerkort minimum kl. B.

Personlige egenskaper

Senja kommunes verdier er Raus, Fremoverlent og Bærekraftig. Vi søker ansatte som etterlever disse verdiene.

Spesifikt for stillingen søker vi en ansatt som: 

  • Er strukturert, nøyaktig og analytisk.
  • Har gode samarbeids og kommunikasjonsevner.
  • Er motivert og endringsvillig, tar initiativ og er selvgående
  • Er resultatorientert og har en positiv serviceinnstilling.

Personlig egnethet vektlegges ved tilsetting.

Vi tilbyr

  • En spennende arbeidsplass med komplekse, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Et bredt fagmiljø med dyktige medarbeidere.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP.
  • Tilsetting etter gjeldende lover, reglement og tariffavtale.
  • Lønn etter avtale innenfor gjeldene tariffer.

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.  

Etter søknadsfristens utløp vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

Nærmere opplysninger om stillingen gis ved henvendelse til avdelingsleder Hans-Kyrre Kristiansen, tlf. 995 13 647, e-post hans.kyrre.kristiansen@senja.kommune.no, eller virksomhetsleder Bjørn Lauransen, e-post bjørn.lauransen@senja.kommune.no tlf. 917 14 428

 

Søknad/CV med minimum to oppgitte referanser sendes elektronisk via link på denne siden (søk denne stilling).

Kopi av attester og vitnemål vil bli avkrevd for den som blir tilsatt.

I henhold til offentlighetsloven kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om å ikke bli oppført på søkerlisten.