Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Røros kommune

Vaktmester 100%

 Kort om stillingen 

Vi har ledig en 100 % fast stilling som vaktmester ved avdeling for teknisk drift. Stillingen er ubesatt og det er ønskelig med hurtig ansettelse. Stillingen vil ha hovedbase ved Brekken skole, men vil ellers delta i arbeidet på øvrige kommunale bygninger rundt om i kommunen

 

Har du erfaring fra og interesse for drift og vedlikehold av bygninger? Da ønsker vi at du ser nærmere på denne stillingsannonsen!

 Om oss 

Røros kommune drifter og vedlikeholder rundt 150 bygninger med en total grunnflate på ca. 45000 m2. Bygningene er fordelt på mange ulike kategorier, alt fra leiligheter til institusjoner og fra nye hus til bygg som er 200 år gamle.

Avdelingen består per idag av 6 vaktmestere med varierte arbeidsdager og stor spennvidde i arbeidsoppgaver. Vi ønsker en kollega som vil bidra til å utvikle tjenestene i inn i framtiden, hvor dagens driftsmåter og bygg kobles opp mot ny teknologi for å skape en best mulig tjeneste for brukere av kommunal bygningsmasse

 Kvalifikasjoner 
  • erfaring fra håndverksfag eller drift/vedlikehold av bygninger
  • ønskelig med fagbrev, men dette er ikke et krav
  • grunnleggende IT-kunnskaper
  • personlig egnethet vil bli vektlagt
  • førerkort klasse B
 Arbeidsoppgaver og ansvar 
  • drift og vedlikehold av kommunale bygninger, herunder Brekken skole
  • drift og vedlikehold av anlegg for varme og ventilasjon
  • bistå kolleger med oppgaveløsning på tvers av ansvar og avdelinger
 Personlige egenskaper 
  • selvstendig og målrettet 
  • evne og vilje til å se forbedringspotensiale og videreutvikle både seg selv og avdelingen
  • gode samarbeidsevner
  •  
Vi kan tilby 
  • godt faglig og sosialt arbeidsmiljø
  • lønn etter kvalifikasjoner
  • kommunal avtale med treningssenter
  • konkurransedyktig pensjonsordning
  • vi kan være behjelpelig med å finne bolig til tilflyttere
 

Søknadsfrist: 18.11.2022

 

Nærmere opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til bygg og eiendomsforvalter Ole Anders Feragen, tlf. 90 91 33 19, epost: oleanders.feragen@roros.kommune.no, eller avdelingsleder for teknisk drift Kristian Horten, tlf. 97 65 96 19, epost: kristian.horten@roros.kommune.no.

 Hvordan søker du?

Røros kommune benytter seg av et elektronisk søknadssystem, les mer om dette på kommunens nettside under «Ledige stillinger». CV og søknad skal fylles ut direkte i systemet, ikke kun legges ved som vedlegg. Relevant dokumentasjon som arbeidsattester, vitnemål o.l. skal legges ved i søknaden. Dersom du ikke har mulighet til å legge ved dokumentasjon elektronisk, ber vi at du tar den med til eventuelt intervju. 

I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkere kan offentliggjøres, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkere vil i tilfelle bli forhåndsvarslet om dette.

Røros kommune er en inkluderende arbeidslivsbedrift som ønsker mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelser.