Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
18.12.2021Ansettelsesform
workTime.Skift/turnusBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Manger
ALVER
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
3311455Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 03.12.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Alver kommune
To vernepleiarstillingar i 100%
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Kort om stillingabe
Me har ledig to 100 % faste stillingar som vernepleiar i Hannesvegen bustader og Tømmerdalen. Begge stillingane har arbeid i turnus, med kveldsvakter og arbeid kvar 3. helg.
Om Habiliteringstenester, Hannesvegen og Tømmerdalen
Habiliteringstenester i Alver kommune gjev tenester til menneske som treng rettleiing, hjelp, opplæring og helsehjelp for at dei skal oppleve meistring og god livskvalitet.
Hannesvegen bustader ligg sentralt på Manger, og er ei avdeling som består av fleire bustadgrupper. Hannesvegen er heimen til 3 personar med ulikt bistandsbehov og i tillegg har ein bustad nytta til avlasting. Tømmerdalen er ei bustadgruppene, og er heimen til 6 personar med ulikt bistandsbehov. Målet med begge arbeidsplassar er å gje tenester av høg kvalitet for å sikra ein best mogeleg kvardag for den einskilde. Spesifiser i søknadsteksten kor du søkjer.
Arbeidsoppgåver
- Rettleie og hjelpe bebuarane med daglege oppgåver og aktivitetar i kvardagen
- Planleggja og tilretteleggja for gode, individuelle tenester etter den einskilde sitt vedtak og behov
- Leggje til rette for aktivitet og gode opplevingar, både inne og ute
- Dokumentere naudsynt informasjon og utførte oppgåver i journalsystemet Profil
- Jobba med kartlegging, utarbeida prosedyrar og tiltak i Profil
- Primærkontakt ansvar
- Samarbeida med aktuelle samarbeidspartnarar
- Gje råd og rettleiing til vikarar, studentar og lærlingar
- Medikamenthandtering
Kompetansekrav
- Offentleg godkjent vernepleiar
- Førarkort klasse B, må kunne kjøre stor bil og bil med manuell gir
- Personleg eigna for arbeid med menneske
- God norsk munnleg og skriftlig framstillingsevne
Ønskt kompetanse
- Kunnskap om Helse og omsorgstenestelova kap. 9
- Erfaring frå arbeid for personar med utviklingshemming
Vi tilbyr
- Ein variert arbeidskvardag med faglege utfordringar i eit godt arbeidsmiljø
- God pensjonsordning
- Løn etter gjeldande tariffavtale
Politiattest
I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.
Slik søker du
Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00.
Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
18.12.2021Ansettelsesform
workTime.Skift/turnusBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
, Manger
ALVER
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
3311455Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 03.12.2020