Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
22.08.2022Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4708892Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 26.07.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Alver kommune
Tenesteleiar Eigedomsforvaltning
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Stillinga som tenesteleiar for eigdomsforvaltninga i Alver er ledig. |
Om arbeidsplassen:
Eigedomsforvaltning er eitt av tre tenesteområde ved sektor Teknisk forvaltning og drift, der tenesteleiar har kommunalsjefen som næraste leiar. Tenesteleiar har ansvaret for forvaltning og investering / utvikling av alle kommunale bygg og anlegg; veg/samferdsel, vatn, avløp, formålsbygg (skular, administrasjonsbygg, sjukeheimar m.v.), idrettsanlegg, bustader. Til saman 25 tilsette, medrekna 3 avdelingsleiarar. Dei andre to tenesteområda er ved Teknisk forvaltning og drift er Drift & vedlikehald (operative avdelingar) og Arealforvaltning (plan, byggesak, geodata, landbruk, miljø). I tillegg har vi ei felles stabsavdeling. |
Arbeidsoppgåver:
Tenesteleiar har heilskapleg fag-, økonomi- og personalansvar, innafor tildelte rammer. Avdelingsleiarane har det daglege ansvaret og den praktiske oppfølginga. Tenesteleiar koordinerer arbeidet i avdelingane og mellom avdelingane, tenesteområda i sektoren og andre sektorar. Typiske oppgåver er m.a.
|
Kompetansekrav:
Master innan planfag, ingeniørfag, geografiske samfunnsfag eller tilsvarande |
Ønskt kompetanse:
Vi søkjer deg som har
Vi ønskjer at du er handlekraftig og strukturert. Det er viktig at du legg vekt på kvalitet, og at du likar å samhandle med medarbeidarar, eksterne partar og konsulentar, innbyggjarar og politikarar. Du har innbyggjarperspektivet og ønskjer å vere med på vidare innovasjon og utvikling. |
Løn etter avtale
Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00. Rekrutterarar ber aldri om BankID i samband med rekrutteringsprosessen. Som jobbsøkjar må du aldri avgje sånn informasjon i samband med søknadsprosessen. Om du opplever dette, ber vi deg ta kontakt.
Bli kjent med Alver kommune
Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
22.08.2022Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4708892Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 26.07.2022