Ledig stilling

Lillestrøm Kommune

Teknologimedarbeider

Offentlig forvaltning

Lillestrøm kommune skal satse på smarte helsetjenester. Vil du bli vår nye teknologimedarbeider?
Lillestrøm kommune skal være en pådriver for mestring og smart teknologi i helsetjenestene. Vi skal bruke teknologi for å styrke innbyggernes mestringsevne, individuelle behov og frihet.
Denne utviklingen krever ny organisering og nye roller. I den forbindelse har vi behov for en teknologimedarbeider som skal bidra med denne endringen.
Vi søker deg som engasjeres av kommunens satsing på teknologi, der ett av målene er at innbyggere med helseutfordringer så langt det er mulig skal få bo hjemme og oppleve god livskvalitet og mestring ved bruk av hjelpemidler, teknologi og gode tjenester fra kommunen.

Vi har ledig stilling som fast 100% teknologimedarbeider på Hjelpemiddeltjenesten. Rollen inkluderer montering av teknologi, som for eksempel sensorikk som må aktiveres i administrasjonssystemet, og trygghetsalarmer. Det vil også kunne være behov for å bidra med batteribytte, enkel feilretting og lignende på ulike typer teknologi hos brukerne. Vi søker deg som har god digital, teknisk og mekanisk innsikt, gjerne erfaring fra arbeid med teknologi, og som er god med håndtering av mennesker i ulike livsfaser.

Vi har et stort fagmiljø, og bred kompetanse innen forebygging, rehabilitering og læring- og mestring. 

Arbeidsoppgaver:

  • Installasjon, feilretting, batteribytte, demontering ol. av teknologi
  • Gi tilpasset informasjon og enkel opplæring til brukere og pårørende
  • Service, tilpasning og enkel reparasjon av teknologi
  • Tilegne seg kunnskap om teknologi, samt plattform og systemer som teknologien er koblet opp mot
  • Være ansvarlig for lager og logistikk
  • Samarbeide med relevante fagmiljøer
  • Prioritere og planlegge gjennomføring av oppgaver
  • Rådgivning i tekniske spørsmål og problemløsning internt og eksternt 
  • Andre hjelpemiddeltekniske oppgaver vil bli aktuelt

Kvalifikasjoner:

  • Interesse for og erfaring med teknologi
  • Relevant utdanning som fagarbeider, erfaring eller interesse og ønske om å lære
  • Forståelse og interesse for helserelaterte oppgaver og problemstillinger
  • God teknisk og digital forståelse og interess
  • God gjennomføringsevne og løsningsorientert
  • Gode norskferdigheter, både skriftlig og muntlig
  • Krav om politiattest
  • Krav om førerkort klasse B
  • Må disponere egen bil, ordning med kjøregodtgjørelse

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeidsevner og fleksibilitet
  • Brukerfokus og gode serviceholdninger
  • Glad i å jobbe med mennesker
  • Evne til å jobbe strukturert, nøyaktig og selvstendig
  • Evne og vilje til omstilling og utvikling 
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Godt humør og liker å bidra til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr:

  • En spennende kommune i endring
  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver i et tverrfaglig arbeidsmiljø
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Bedriftshelsetjeneste
  • Aktivt bedriftsidrettslag
  • Lønn etter gjeldende avtale i KS