• Company
    Securitas
  • Application deadline
    22.08.2021
  • Form of employment
    workTime.Dag
  • Industry
    Vaktselskaper
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    , Oslo
    OSLO
    search.country.NORGE
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3997429
  • Look here for other jobs from Securitas
  • Updated 27.07.2021
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Securitas

Teknisk Servicekonsulent - Kundesenter

Vaktselskaper

Vi søker nå etter teknisk servicekonsulent i heltidsstilling ved vårt kundesenter. Vi ser etter deg som synes det er inspirerende å jobbe med kundehåndtering, og du finner glede og motivasjon i å skape gode kundeopplevelser for hver enkelt kunde.

Hos oss vil du få en grundig opplæring og bli godt kjent med de produkter og tjenester Securitas leverer. Kunnskap om våre produkter og tjenester er essensielt for at du som Servicekonsulent hos Securitas skal kunne se hver enkelt kundes behov og løse deres problemer i form av teknisk support, eller hvor du ser kundens behov for nye sikkerhetsløsninger hvor du igjen kobler på vårt salgsapparat. 

Å jobbe som Servicekonsulent hos Securitas krever at du både har en teknisk interesse og forståelse. Arbeidshverdagen kan i høyeste grad være hektisk, og det forventes at du arbeider godt både selvstendig og med dine kolleger.

Kundesenteret inngår som en del av vår operasjonssentral. Her vil du bli del av et team og en avdeling på 9 personer, i tillegg til en Teamleder og en Avdelingsleder. Miljøet kan beskrives som både uformelt og inkluderende, med gode muligheter for personlig, faglig og yrkesmessig utvikling.  

Arbeidstiden er i all hovedsak på dagtid mandag-fredag ved vårt hovedkontor på Hasle i Oslo.

Kandidatene blir vurdert fortløpende så her lønner det seg å søke raskt. 

Arbeidsoppgaver er blant annet
  • Teknisk support for teknikere, kunder og våre avdelinger
  • Brukerstøtte av tekniske anlegg for alarmoverføring og adgangskontroll
  • Behandling av innkomne henvendelser iht. våre rutiner og instruks
  • Generell kundeservice
  • Besvare kundehenvendelser ifb. fakturaspørsmål, oppsigelser osv
  • Koordinering og oppfølging av serviceoppdrag
Kvalifikasjoner
  • Generelt god IT-kunnskap, interesse og forståelse
  • Erfaring fra kundesenter og teknisk support
  • Du har gjerne erfaring med Chatbot
  • Beherske norsk og engelsk flytende, både skriflig og muntlig
  • Tilfredsstillende vandel (jf. Lov om Vaktvirksomhet)
Personlige egenskaper
  • Løsningsorientert og serviceorientert
  • Positiv og imøtekommende
  • Lærevillig, målbevisst og teamorientert 
  • Gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig
Vi tilbyr
  • Lønn etter avtale og ordnede arbeidsforhold
  • Full opplæring vil bli gitt
  • Personlige utviklings- og karrieremuligheter
  • Pensjons og forsikringsordninger

For å bli vurdert for stillingen forutsettes det at søkeren benytter søknadsskjemaet som medfølger denne utlysningen. Vi gjør samtidig oppmerksom på at mye av kommunikasjonen med våre jobbsøkere vil skje via e-post. Aktuelle kandidater vil bli kalt inn forløpende.

 

  • Company
    Securitas
  • Application deadline
    22.08.2021
  • Form of employment
    workTime.Dag
  • Industry
    Vaktselskaper
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    , Oslo
    OSLO
    search.country.NORGE
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3997429
  • Look here for other jobs from Securitas
  • Updated 27.07.2021