Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
24.08.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4705006Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 20.07.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Oslo kommune
Teamleder teknisk drift
Offentlig forvaltning
Driftsavdelingen i Rådhusets forvaltningstjeneste har et eget team med driftsteknikere som ivaretar daglig drift i Oslo rådhus. Teamet ivaretar løpende driftsoppgaver og rutinemessige vedlikeholdsoppgaver i Rådhuset og andre arealer som inngår i teamets portefølje. Enhetens leveranser skal være preget av kvalitet og riktig service for å ivareta bygningen, brukere og gjester. Team teknisk drift består i dag av 6 fast ansatte driftsteknikere. Teamleder rapporterer til Driftssjef.
Vi søker deg som har erfaring med aktiv arbeidsledelse og personalledelse. Du har teknisk kompetanse og forståelse samt entusiasme og drivkraft til å lede og utvikle vårt tekniske team. Du trives i en hektisk hverdag med håndtering av planlagte og akutte oppgaver. Du kan veilede, motivere og utvikle medarbeidere, samt jobbe for å skape et godt arbeidsmiljø. Du vil få varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i Oslo kommunes viktigste symbolbygg.
Stillingen lønnes med lønnstrinn 43 (601 700). For spesielt godt kvalifiserte søkere kan høyere avlønning vurderes.
Arbeidsoppgaver:
- Personalansvar for teknisk team
- Daglig arbeidsledelse
- Prioritering, fordeling og oppfølging av rutinemessige vedlikeholdsoppgaver og løpende driftsoppgaver
- Bestilling av varer, utstyr og tjenester for daglig drift
- Informasjon og kommunikasjon med brukere
- Ansvar for at teamet jobber aktivt i etatens FDV-system
- Ansvar for at teamet arbeider på en velorganisert og effektiv måte med fastsatte rutiner
- Ansvar for opplæring og videreutvikling av teamets faglige kvalitet
- Ansvar for ivaretakelse av helse, miljø og sikkerhet og internkontroll innenfor eget ansvarsområde
- Internkontroll og HMS innenfor ansvarsområdet
Kvalifikasjoner:
- Bachelor i relevante ingeniørfag (VVS, elektro, bygg). Utdanningskravet kan fravikes ved relevant teknisk utdannelse fra teknisk fagskole eller fagbrev samt lang erfaring fra arbeidsområdet.
- Erfaring med personal- og arbeidsledelse
- Relevant erfaring innen drift av bygg og tekniske installasjoner
- Erfaring med arbeid i FDV-system
- Kjennskap til offentlige anskaffelser er en fordel
- God kompetanse innen bruk av IKT som arbeidsverktøy.
- God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Førerkort klasse B
Personlige egenskaper:
- Tydelig, trygg og inkluderende som leder
- Trives med å jobbe selvstendig, men også kunne jobbe i team.
- Engasjert, profesjonell og serviceorientert i omgang med medarbeidere og brukere.
- Strukturert, løsningsorientert og målrettet
- Gode samarbeidsevner
- Fleksibel
- Imøtekommende med godt humør Må kunne identifisere seg med og etterleve RFTs verdigrunnlag
Vi tilbyr:
- Et trivelig arbeidsmiljø
- Gode pensjons-, låne- og forsikringsordninger
- Avtale om inkluderende arbeidsliv (IA)
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
24.08.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0037, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4705006Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 20.07.2022