Bedrift
Ruter ASSøknadsfrist
16.02.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
BusselskapUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0154, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4379722Se her for andre jobber fra Ruter AS
- Oppdatert 02.02.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Ruter AS
Teamleder Kundeservice
Busselskap
Vil du jobbe i et nytenkende og kundeorientert miljø, med gode kollegaer og meningsfulle oppgaver? Vi trenger en leder med stort engasjement for kundeservice og gode kundeopplevelser. Du har erfaring fra serviceyrke, og motiveres av tett kontakt med kunder i et arbeidsmiljø hvor vi stadig utvikler tjenester og tilbud. I Kundeservice er vi nå en stor og fin gjeng på over 70 personer. Fra 2022 forvalter vi i tillegg til kollektivtrafikk også ulike individuelle transporttjenester. Eksempler på slike tjenester er aldersvennlig transport, bestillingstransport, skoleskyss og tilrettelagt transport (TT), hvorav de to sistnevnte er lovpålagte tjenester.
I Kundeservice har vi en teamorientert organisering, og arbeidshverdagen hos oss vil også innebære tett samarbeid med støttefunksjoner og mange av Ruters øvrige avdelinger. Du er en leder som er opptatt av å bidra til å oppnå gode resultater gjennom mestringsorientert ledelse, i et miljø hvor mye for tiden er i endring. Du vil ha personal - og resultatansvar for et team på 15-20 ansatte, og utgjøre en del av ledergruppen ved Ruters kundesenter. I din søknad vil vi at du skal beskrive din erfaring med drift- og personalledelse, og hvordan du har bidratt til å skape gode resultater.
Arbeidsoppgaver:
- Drift- og personalansvar.
- Realisere og videreutvikle kundeservice og nå Ruters mål og strategier på området.
- Engasjere og legge til rette for endringsevne.
- Bygge videre på en positiv servicekultur og et godt arbeidsmiljø, inklusivt aktivt nærværsarbeid.
- Bidra til at medarbeiderne til enhver tid har den nødvendige adferden og kompetansen som kreves for å etterleve våre verdier og nå våre mål.
- Gjennomføre tiltak for forenkling, forbedring og utvikling av arbeidsprosesser og rutiner.
- Måle og evaluere gevinstrealisering.
- Opprettholde og videreutvikle Kundeservice som en relevant og etterspurt samarbeidspartner i Ruter.
Kvalifikasjoner:
- Erfaring med og gode resultater fra drift- og personalledelse.
- Ledelse av kundeservice eller andre operative miljøer og/eller kunde-/saksbehandling.
- Erfaring med og gode resultater fra endringsledelse.
Krav til formell kompetanse
- Høyere utdanning på bachelornivå innen administrasjon, ledelse, salg og markedsføring eller tilsvarende.
- Må beherske norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.
Personlige egenskaper:
- Du har en engasjerende og motiverende lederstil, og evner å bidra til mestring.
- Som leder er du opptatt av å skape gode relasjoner, samt bygge gode rammer og struktur i arbeidshverdagen.
- Du er løsningsorientert, strukturert og har stor gjennomføringsevne.
- Du er målbevisst og er god til å prioritere.
- Du er strukturert og evner å arbeide selvstendig
- Du evner å være både uredd og ydmyk.
Vi tilbyr:
- Realisere egne og andres drømmer om bærekraftig bevegelsesfrihet.
- Trygghet, stabilitet, mangfold og bærekraft koblet med dynamikk, innovasjon og nye tanker.
- Muligheten til å jobbe med en sterk merkevare som betyr mye for mange.
- Lønn og betingelser etter avtale, gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Vi holder til i trivelige lokaler i Oslo sentrum.
I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Vi er stolte av mangfoldet blant våre ansatte og ønsker søkere uavhengig av kulturell bakgrunn, kjønn og alder.
Send din CV- og søknad via vårt rekrutteringssystem. Kun elektroniske søknader vil bli vurdert. Vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater gjennom Semac AS.
Les mer om oss her.
Bedrift
Ruter ASSøknadsfrist
16.02.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
BusselskapUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0154, OSLO
OSLO
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4379722Se her for andre jobber fra Ruter AS
- Oppdatert 02.02.2022