• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    18.01.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0037, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5509618
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 05.01.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Teamkoordinator NAV Bjerke Publikumsmottak

Offentlig forvaltning

NAV Bjerke har ca 130 ansatte og er ett av 4 NAV-kontorer i Groruddalen. Kontoret ligger sentralt til på Ulven torg, nær både buss og T-bane.

Bydelen vår preges av demografiske endringer, da vi er midt i et av de mest ambisiøse byutviklingsprosjektene i Oslo. Det bygges mye og nye innbyggere flytter inn, med alt det dette innebærer av muligheter og utfordringer, også for NAV.
Folketallet i bydel Bjerke er på ca. 33 000 innbyggere. Dette er et tall som er forventet å stige i årene som kommer.

NAV Bjerke leter nå etter en dyktig teamkoordinator til vårt publikumsmottak (PM), som sammen med sitt team skal betjene våre brukere på en god måte. Som ansatt i publikumsmottaket (PM) er man kontorets ansikt utad og man er bindeleddet mellom våre brukere og NAV's veiledere. Man er i daglig kontakt med bydelens befolkning, både de som henvender seg til NAV for første gang, og de som henvender seg litt oftere. Som teamkoordinator vil du blant annet ha hovedansvar for daglig drift av PM, - dvs sette opp vaktlister, utarbeide gode rutiner og å se til at brukerne våre får god og riktig veiledning ved henvendelser.

 

Kvalifikasjoner:

• Minimum 3 år på høyskole/ universitet (bachelor eller tilsvarende), fortrinnsvis innen sosialt arbeid eller relevante samfunnsfag. Søkere med annen relevant utdanning fra universitet og høyskole og/eller relevant erfaring fra NAV kan bli vurdert som aktuelle.
• God kjennskap til NAV’s fagsystemer som for eksempel Fasit, Gosys og Modia
• Kunne bruke oppslagsverk som for eksempel Salesforce 
• Generell kunnskap om ytelser som behandles ved lokalt NAV-kontor 
• Det er en fordel om du har kjennskap til kommunes/bydelenes tjenester, samt til rutiner rundt farsskapssaker, Supplerende stønad og D-nummer. 

Norsk er vårt arbeidsspråk, så det er en forutsetning at du kan kommunisere godt på norsk både muntlig og skriftlig. I tillegg må du kunne kommunisere på engelsk. 

Personlige egenskaper:

• Evne til å kunne organisere deg selv og eget team
• Selvstendig, men også en teamarbeider
• God på konfliktdempende samtaler
• Løsningsorientert 
• God serviceinnstilling 
• Trygg og rettferdig i rollen sin og i utfordrende situasjoner. 
• Interesse for sikkerhetsarbeid i NAV



Vi tilbyr:

  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver i et ambisiøst NAV-kontor.
  • Lønnsplassering i lønnstrinn 44 (kr 672 500 pr år i 100 % stilling) i Oslo kommunes regulativ. 
  • Et godt arbeidsmiljø med hyggelige og kompetente kolleger
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode tjenestepensjons- og forsikringsordninger 

Vi gjør oppmerksom på at CV benyttes i utvidet søkerliste. Dersom du ønsker å unntas fra offentlig søkerliste, må du begrunne anmodningen om unntak. Se feltet for spesiell vurdering under utfylling av CV. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge. 

 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    18.01.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0037, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5509618
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 05.01.2024