Company
Gjerdrum kommuneApplication deadline
14.11.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5940758Look here for other jobs from Gjerdrum kommune
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Gjerdrum kommune
Sykepleiertjenesten søker sykepleiere og spesialsykepleiere
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Gjerdrum er nær byen, men på landet - midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen er liten; det skaper god oversikt og et levende lokalmiljø.
Virksomhet Helse, mestring og omsorg (HMO) søker deg som ønsker å gjøre en forskjell og bidra til gode dager for våre tjenestemottakere. HMO har nylig vært gjennom en omorganisering og etablert en egen sykepleiertjeneste. Sykepleietjenesten skal yte sykepleie til våre innbyggere som mottar tjenester fra hjemmetjenesten og ved sykehjemmet. Som sykepleier i sykepleietjenesten vil du være en pådriver for innovasjon, endring og utvikling av tjenesten til det beste for pasientene våre. Sykepleietjenestens mål er å gi tjenester av høy kvalitet og profesjonalitet. Vi ønsker oss medarbeidere som er framtidsrettet, rause, entusiastiske og modige. Gjerdrum kommune har som mål å være en digital kommune, og HMO har i dag flere velferdsteknologiske prosjekter som skal bidra til gode fremtidige tjenester, og ikke minst frigjøre tid og kapasitet til god pleie.
Sykepleietjenesten søker sykepleiere/spesialsykepleiere til 4 x 100 % faste stillinger, samt 1 x 70 % fast.
Sykepleierne jobber for tiden i todelt turnus med arbeid enten på dag/kveld eller natt. Arbeidshelgene er hver 4. helg med langvakter (12 timers vakter).
Hjemmetjenesten har ansvar for oppgaver knyttet til å forebygge, behandle og tilrettelegge for mestring av sykdom, skade, lidelse og nedsatt funksjonsevne hos hjemmeboende eller i omsorgsboliger og omsorgsplasser. Gjerdrum sykehjem har 35 plasser fordelt på en korttidsavdeling og to langtidsavdelinger. Sykehjemmet er et Livsgledehjem. Livsgledehjem er et kvalitetsstempel og en nasjonal sertifiseringsordning som sikrer at de psykososiale behovene til enhver beboer ivaretas systematisk. Livsgledearbeid er et langvarig endringsarbeid som krever målrettet og langsiktig engasjement og er forankret på alle ledernivåer.
Ønsker du et levende fagmiljø med fokus på kompetanse og kontinuerlig utvikling er du den vi ønsker med på laget. Som nyansatt vil du gjennomføre et opplæringsprogram, og alle nyansatte får en fadder. Vi har faste personalmøter, fagdager og sykepleiermøter i turnus. Tjenesten har høyt fokus på kompetanseheving, samt flere seminarer i året og mange spennende prosjekter. Det gir muligheter for utvikling gjennom relevant videreutdanning.
Vi har gratis parkering og mulighet for ladeavtale for elbil. Det er kort vei til offentlig kommunikasjon.
Synes du dette høres spennende ut og ønsker en jobb der din kompetanse betyr svært mye, så er du velkommen til å søke hos oss!
Kvalifikasjoner:
- Autorisert sykepleier eller spesialsykepleier med kompetanse innen demens, geriatri eller psykiatri er ønskelig
- Erfaring fra lignende arbeid
- Førerkort klasse B (hjemmetjenesten)
- Svært god beherskelse av norsk, skriftlig og muntlig B2 nivå
Personlige egenskaper:
- Er omsorgsfull og har mennesket i fokus
- Er faglig sterk og er trygg i rollen som sykepleier
- Er positiv og løsningsorientert
- Evner å arbeide systematisk og selvstendig
- Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Takler en uforutsett arbeidshverdag
- Bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- En fremtidsrettet arbeidsplass med spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver
- Gode pensjonsrettigheter i KLP
- Godt arbeidsmiljø
- God faglighet
- Lønn etter gjeldene tariff
- Gratis parkering
Kun elektroniske søknader gjennom elektronisk søknadsskjema vil bli vurdert. Vitnemål og annen dokumentasjon skal fortrinnsvis lastes opp digitalt med søknaden, eventuelt medbringes til intervju. Den som tilsettes må fremvise gyldig politiattest ved oppstart.
Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for å bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir informert og får mulighet til eventuelt å trekke sin søknad før offentliggjøring, jf. Offentleglova § 25.
Company
Gjerdrum kommuneApplication deadline
14.11.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2022, GJERDRUM
GJERDRUM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5940758Look here for other jobs from Gjerdrum kommune