• Företag
    Bardu kommune
  • Ansökningstiden
    17.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    9360, BARDU
    BARDU
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5979040
  • Se här för andra jobb från Bardu kommune
Ledigt jobb

Bardu kommune

Sykepleierstilling Barduheimen

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vil du være med på å utvikle fremtidens eldreomsorg? Bli sykepleier på Barduheimen!

På Barduheimen kombinerer vi faglig utvikling, ansvar og meningsfult arbeid for å gi beboerne et godt og verdig liv. Nå søker vi etter engasjerte sykepleiere som vil være en del av vårt arbeid med å utvikle et sterket sykepleierteam. 

 

Hva gjør Barduheimen til et godt vag for deg? 

- Bonus for institusjonsarbeid: Du får en årlig bonus på 25000 kroner for å jobbe på sykehjemmet. 

- Rekrutteringstillegg: Vi gir deg en engangssum på 50 000 kroner dersom du binder deg til oss i 2 år. 

- Fleksible turnusordninger: Vi tilpasser turnusen etter dine ønsker! Vil du jobbe kun langvakter, kun natt, eller en kombinasjon? Kalenderplanen vår gir deg frihet til å planlegge arbeid på en måte som passer deg. 

- Langvakter hver 4.helg: Dette gir deg mer sammenhengende fritid og en bedre balanse mellom jobb og privatliv. 

- Fokus på sykepleierrollen: Vi jobber kontinuerlig for å spisse sykepleieroppgavene, slik at du kan bruke din kompetanse der det trengs mest. 

- Teamarbeid og samarbeid: Sykepleierne jobber tett sammen og ambulerer på huset, med støtte fra fagledere lokalisert i avdelingene. 

 

Bardu kommune med sine 4000 innbyggere ligger i vakre omgivelser sentralt i Indre Troms. Bardu har mange friluftsmuligheter, godt utbygd idrettsanlegg og et godt tjenestetilbud. Næringslivet kan friste med nye spisesteder og god handelsstand. 

Kommunens visjon er: Trivsel og kvalitet i friske omgivelser. 

Barduheimen sykehjem har 34 plasser fordelt på 3 avdelinger: èn skjermet enhet for demente og to somatiske avdelinger. Vi er stolt over å ha et godt og trivelig, flerkulturelt arbeidsmiljø med mye latter, takhøyde og gode øyeblikk. 

Vårt hovedmål : "Det skal være godt å bo på Barduheimen". Det innebærer at vi ønsker å ha kvalitet på tjenestene vi leverer, fleksible og trygge arbeidstakere. Tjenesten har fokus på å rekruttere og beholde ansatte. Vi satser nå på å skape stabilitet gjennom nærledelse og det er viktig for oss at det skapes et godt rom for å være ansatt i vår tjeneste. 

 

Vi har ledige stillinger både på demensavdeling og somatisk avdeling.  

Arbeidsoppgaver:

  • faglig veiledning av andre faggrupper

  • sykepleierfaglig ansvar for pasienter
  • Kvalitetsutvikling av tjenesten sammen med fagledere
  • God samhandling med pasienter, pårørende og andre samarbeidsparter
  • Veiledning av studenter med godtgjøring


Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier eller vernepleier med erfaring fra elderomsorg. 

  • Gode norskkunnskaper tilsvarende B1 nivå
  • Gyldig politiattest
  • Personlig egnethet


Egenskaper:

  • Personlig egnethet vektlegges og vil være avgjørende for ansettelse.

  • Du må være tilgjengelig, ansvarsbevisst og profesjonell. 

  • Du må være engasjert og aktivt bidra til å løse utfordringer.
  • Jobbe selvstendig og mårettet
  • Godt humør i enhektisk hverdag, samt bidra til godt arbeidsmiljø


Vi tilbyr:

  • Tilsetting i henhold til gjeldende reglement og tariffavtaler
  • En spennende jobb med gode mulighter for faglig og personlig utvikling
  • Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • Mulighet for trening i arbeidstiden


Generelt

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig.  Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Søknaden skal inneholde:

  • Søknadsbrev og CV, attester 
  • Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse . (https://hkdir.no/utdanning-fra.utlandet. )
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer. Minst en referanse fra siste leder. 

Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem Easycruit.  

 

Andre opplysninger:

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Har du behov for bistand til søkeprosessen kan du sende henvendelse til: rekruttering@bardu.kommune.no

 

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette - jf.offentleglova §25. 

Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.  

 

  • Företag
    Bardu kommune
  • Ansökningstiden
    17.01.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    9360, BARDU
    BARDU
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5979040
  • Se här för andra jobb från Bardu kommune