• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    18.04.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4309, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3670078
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 28.03.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sykepleiere og vernepleiere med mulighet for rask oppstart 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Mestringsenheten er en innovativ virksomhet som har som mål å levere rus og psykiske helsetjenester i norgestoppen. For å få til dette, har vi høy aktivitet og mye prosjekter. Vi har stort fokus på kompetanseutvikling/forskning, fagutvikling, og kvalitetsarbeid. Vi setter høye krav til oss selv, og for å trives hos oss, må du like mennesker, være romslig og like å søke etter løsninger. 
 

Avdeling ROP består av  FACT Sandnes og Lutsiveien 181. Lutsiveien 181 er et individuelt tilpasset botilbud med fire plasser og drives etter lov og forskrift for kommunale sykehjem. Tilbudet er for innbyggere i Sandnes med alvorlige psykisk helse utfordringer, gjerne i kombinasjon med andre sykdommer.  Det gis individuelt tilrettelagte tjenester som også innbefatter noe pleie og forflytning. En viktig del av hverdagen er å ha fokus på tilfriskningsprosesser sammen med innbyggerne.  

I Lutsiveien 181 har vi nå ledig 4 vikariater i  50-100% stilling. Det er turnusarbeid med vakter dag, kveld og tredje hver helg. Vi søker etter sykepleiere og vernepleiere som kan gi gode helse og omsorgstjenester. Vi søker etter deg som brenner for samarbeid og samhandling med innbyggerne, deres familie og venner. Dette er jobben med  kjekke faglige utfordringer som løses sammen med mange dyktige kollegaer. 

Kvalifikasjoner:

  • Bachelor i sykepleier eller vernepleier med godkjent autorisasjon
  • Førerkort klasse B for manuell gir
  • Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig, minimum tilsvarende nivå B2
  • Politiattest av nyere dato må fremlegges før tiltredelse

Personlige egenskaper:

  • Du er god til å skape trygge relasjoner
  • Du er en trygg og robust person som er tilstede i møtet med innbygger og håndterer krevende og uventede situasjoner.
  • Evne til å tenke løsninger
  • Fleksibel og samarbeidsvillig
  • Selvstendig og praktisk anlagt
  • Engasjement og godt humør
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Lønn etter gjeldende avtaleverk
  • Relevant videreutdanning kan gi mulighet for høyere lønn
  • Godt arbeidsmiljø med fokus på fag og trivsel
  • Høy faglig kompetanse
  • Gode forsikrings- pensjonsordninger
  • Veiledning
  • Tverrfaglighet
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    18.04.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4309, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3670078
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 28.03.2021