• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    26.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5741129
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 15.05.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sykepleier/Vernepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

I løpet av høsten 2024 skal sykehjemmet starte opp med Kompetansemodell. Blir du med?
Hos oss vil du få dyktige kollegaer med erfaring fra ulike områder innen helse, noe som gjenspeiler seg i godt samarbeid og sosialt samhold. Krevende og travle dager blir møtt med rom for faglige og etiske refleksjoner. Vår visjon er: Med blikk for omsorg og kompetanse!
Åse bo - og aktivitetssenter ligger mellom Ganddal og Sandved. Senteret er det største sykehjemmet  i  Sandnes kommune med 3 somatiske avdelinger, 2 skjermede avdelinger og en lindrende avdeling. I tillegg har vi et bofellesskap for helsesvake eldre knyttet til sykehjemmet.
Vi har ledige stillinger fra 80 - 100 %. I tillegg å være en del av Høyskoleteam vil du ha tilknytning til en av de skjermede avdelingene.  I en skjermet avdeling jobber du med personer som har en kognitiv svikt. Vi bruker VIPS modellen i vårt arbeid med personsentrert omsorg.
Målet med Kompetansemodellen er at de ansatte får brukt sin kompetanse på best mulig måte. Et kompetanseteam består av et Høyskoleteam og flere Fagteam. Som sykepleier/vernepleier har du en del av vaktene dine i Høyskoleteamet og du vil være en ressurs for hele sykehjemmet. Da utfører du oppdrag som krever din faglige kompetanse og det skal alltid være minimum to personal i teamet. Sekundærkontakt vil være en del av dine arbeidsoppgaver og du har en veilederfunksjon knyttet til avdelingene. Du kan lære mer om oss og modellen vår her: https://vimeo.com/903687255/a070c71dff?share=copy

I vårt arbeid har vi fokus på KlinObs (Klinisk observasjonskompetanse) og "Livets siste dager" (plan for lindring i livets sluttfase). Du har aldri sykepleieansvar alene og vi har sykehjemslege på heltid. 
Vi har gratis parkering for ansatte, men det er også gode muligheter for å reise kollektivt til sykehjemmet. Kantinen på senteret er åpen på hverdager, noe som er til glede for alle!  

Kvalifikasjoner:

Autorisasjon som sykepleier eller vernepleier
Erfaring i arbeid med personer med kognitiv svikt er ønskelig
Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig, minimum tilsvarende nivå B2
Gode datakunnskaper og ønskelig med erfaring fra journalsystemet Profil
Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke vedlegges søknaden, men leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
I denne stillingen kreves det i tillegg, at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse

Personlige egenskaper:

Ansvarsbevisst, selvstendig og evne til å ta beslutninger basert på faglig kompetanse
Evne til planlegging og delegering
Liker utfordringer, er faglig engasjert, løsningsorientert og beslutningsdyktig
Fleksibel og serviceinnstilt med god evne til samarbeid og kommunikasjon
Jobber strukturert og bidrar til et godt arbeidsmiljø
Brenner for faget og har et ønske om  å gjøre en forskjell i hverdagen for de som bor i sykehjemmet
Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i et sterkt fagmiljø og en arbeidsplass med fokus på godt samarbeid
  • Vi legger til rette for relevant videreutdanning, kurs og internundervisning
  • Godt kollegialt samarbeid innad i avdelingen og på tvers av avdelingene
  • Todelt turnus med arbeid hver tredje helg
  • Stillingsstørrelse kan diskuteres
  • Lønn p.t  er kr 497 400 - 590 200 i 1/1 stilling ut fra ansiennitetsberegning. Relevant videreutdanning kan gi høyere lønn. Det gis kr 10 000  pr. år i turnustillegg for arbeid i   sykehjem
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • "Hjem-Jobb-Hjem" avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    26.05.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4321, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5741129
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 15.05.2024