• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    31.01.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4316335
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 18.01.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sykepleier/ Vernepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du faglig engasjert og opptatt av å levere kvalitet i det du gjør?
Rundeskogen bo- og aktivitetssenter er en del av Sykehjem Vest og består av tre døgnavdelinger.
Vi har ledig stilling f.t. ved 5. etasje, som er en avdeling for personer med kognitiv svikt og demens med 21 sengeplasser. 

Hos oss vil du ha sykepleierfaglig ansvar på avdelingen.  Vi er opptatt av å gi helhetlig pleie og omsorg til våre pasienter. Som sykepleier har du også en viktig rolle i avdelingen ved å gi faglig veiledning, undervisning og samarbeide tverrfaglig. Vi har stort fokus på pårørendearbeid og personsentrert omsorg. 

Arbeidsoppgaver:

  • Individuelt tilrettelagt pasientbehandling gjennom observasjon, selvstendige vurderinger, planlegging og utførelse av tiltak.
  • Formidle selvstendige sykepleiefaglige vurderinger inn i tverrfaglig samarbeid med lege, helsefagarbeidere, assistenter samt andre faggrupper.
  • Sikre dokumentasjon etter gjeldende lovverk i journalsystemet Profil.
  • Gi veiledning, råd og opplæring til studenter, elever og andre kolleger.
  • Samarbeid med pårørende.
  • Håndtere blodprøvetaking og annet medisinsk utstyr.
  • Bidra til helhetlig tjeneste med utgangspunkt i pasientens mål og ressurser.

Kvalifikasjoner:

  • Sykepleier/Vernepleier med norsk autorisasjon.
  • Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig (minimum B2-nivå).
  • Gode datakunnskaper.
  • Relevant videreutdanning vektlegges.
  • Relevant erfaring er ønskelig, men ikke et krav.
  • Godkjent politiattest, den skal ikke vedlegges søknaden men fremlegges før oppstart.

Personlige egenskaper:

  • Evne til å ta kunnskapsbaserte faglige avgjørelser.
  • Liker å jobbe i relasjon til eldre mennesker med et sammensatt sykdomsbilde.
  • Har gode samarbeidsegenskaper, er serviceinnstilt og har evne til fleksibilitet.
  • Er ansvarsbevisst og kan jobbe selvstendig. 
  • Er bevisst din egen rolle i tverrfaglig samarbeid.
  • Personlig egnethet vektlegges.
  • Stor endringskompetanse og fleksibilitet.
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø.

Vi tilbyr:

  • Et inkluderende og trivelig arbeidsmiljø.
  • En variert og meningsfull jobb.
  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i et sterkt fagmiljø og en arbeidsplass med fokus på godt samarbeid.
  • Vi legger til rette for relevant videreutdanning, kurs og internundervisning.
  • Todelt turnus med arbeid hver 3. helg.
  • Lønn sykepleier p.t. kr 445 500 - 554 200  i 1/1 stilling ut fra en ansiennitetsberegning. Relevant videreutdanning kan gi høyere lønn.
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    31.01.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4316335
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 18.01.2022