• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    25.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5840910
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 10.08.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sykepleier ved Sandnes Helsesenter

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Sandnes Helsesenter har 3 døgnavdelinger: rehabiliteringsavdeling, etterbehandlingsavdeling og korttidsavdeling som til sammen utgjør 40 sengeplasser. Vi får pasienter hovedsakelig fra sykehuset og det er raske skifter av pasienter som gjør at du som sykepleier hos oss vil få stor variasjon i faget. Det er et høyt faglig nivå hos de ansatte og fokus på kvalitet i tjenesten. På huset er det lokalisert pasientkoordinator, legetjeneste, bioingeniør, velferdsteknolog og klinisk ernæringsfysiolog. Det er godt samarbeid mellom de ulike tjenestene på SHS, samt med fysio -og ergoterapitjenesten i kommunen. 

Er du faglig interessert og har lyst på en variert og spennende arbeidshverdag så håper vi at du vil søke! 

Vi har følgende stillinger ledig: 

  • Fast 80-100% stilling som sykepleier ved EHR, per tiden Sandnes Helsesenter 2.etg etterbehandling. Oppstart etter avtale.
  • Fast 52 % stilling natt som sykepleier ved EHR, per tiden Sandnes Helsesenter, alle etasjer. Oppstart etter avtale.

    Stillingen i 2. etg har to-delt turnus (dag/kveld) og arbeid hver 3.helg. Nattestillingen har arbeid hver 3.helg. Det er ønskelig at det oppgis i søknaden hvilken stilling du har interesse for. Ta kontakt ved spørsmål.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisasjon som sykepleier. HPR-nummer oppgis i søknad.
  • Nyutdannede sykepleiere oppfordres til å søke.
  • Ønskelig med relevant erfaring.
  • God digital kompetanse.
  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

  • Du er faglig engasjert og bidrar til økt kompetanse. 
  • Du kan jobbe effektivt og strukturert i et hektisk arbeidsmiljø.
  • Du er positiv, engasjert og ansvarsbevisst.
  • Du er fleksibel, løsningsfokusert og endringsvillig.
  • Du bidrar aktivt til det gode arbeidsmiljøet vi har.
  • Stillingen krever høy grad av tilstedeværelse.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

  • En spennende og variert arbeidshverdag.
  • Et godt tverrfaglig samarbeid og et godt arbeidsmiljø.
  • Faglig utvikling via internundervisning og relevante kurs.
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    25.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5840910
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 10.08.2024