• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    28.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5175733
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 05.05.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Sykepleier til nyopprettet sykepleierteam - søk da vel !!

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi ønsker sykepleiere som liker utfordringer, kan gå foran og lede et team, og hele veien ha beboer i sentrum.

Er du opptatt av å utvikle deg og lære noe nytt? På Stabæktunet får du et godt fagmiljø hvor du jobber i et sykepleier-TEAM og i nært samarbeid med sykehjemslegen og dyktige helsefagarbeidere. Vi legger til rette for personlig kompetanseheving ut fra kommunens og sykehjemmets satsingsområder som palliativ omsorg, demens og alderspsykiatri, sårbehandling, velferdsteknologi, veiledning m.m.

Stabæktunet sykehjem ligger sentralt på Stabekk, med kort vei til offentlig kommunikasjon (buss og tog). Vi har også gode parkeringsmuligheter for deg som har behov for å kjøre bil. Stabæktunet er hjemmet til 86 langtidsbeboere fordelt på tre avdelinger.

2. og 3.etg. er identiske med plass til 33 beboere, fordelt på 2 grupper. 4. etg. er en mindre enhet med plass til 20 beboere, også fordelt på 2 grupper. Alle beboere har enerom med eget bad og wc. I 1. etg. har vi et flott Dagaktivitetssenter med plass til 12 brukere, fra mandag til fredag.

Sykehjemmet har som mål å gi faglige gode tjenester. Vi har derfor fokus på fagutvikling, for både sykepleiere og helsefagarbeidere. Sykehjemmet har fag- og kvalitetsrådgiver i full stilling som bidrar og veileder, i tillegg til å ivareta internt kvalitetsarbeid. Tverrfaglig samarbeid står høyt, og vi har sykehjemslege på huset 5 dager i uken. Vi legger til rette for kurs, faglige møteplasser og mulighet for kompetanseutviklingsstipend til de som ønsker å tilegne seg ny kunnskap.

Vi kan gi deg en hektisk hverdag hvor du får brukt din sykepleierkompetanse. Her må du jobbe langsiktig og målrettet med hver enkelt beboer, og like tanken på å ha stor innflytelse på hverdagen deres. Høres dette spennende ut? Da er Stabæktunet stedet for deg. Her får du en unik mulighet til å gjøre en forskjell.

Vi er stolte av kafeen vår som er åpen alle hverdager og søndager. Kafeen omtaler vi som selve «hjertet» i huset vårt. Her foregår mange felles arrangementer hvor du som ansatt får muligheten til å oppleve mange gode øyeblikk sammen med beboere.

Vi har ledig fast 100% stilling som sykepleier i todelt turnus med for tiden arbeid hver 3. helg.

Vi går for heltidskultur, men er åpne for andre stillingsbrøker ut fra ditt og driftens behov.

Tiltredelse etter avtale.

Vil du vite mer om Stabæktunet sykehjem? klikk her
Se vår offisielle Facebook side – Stabæktunet bo- og behandlingssenter, Bærum kommune: klikk her

Kvalifikasjoner:

  • Utdannet sykepleier med norsk autorisasjon. HPR-nr. registreres i CV
  • Kjennskap til demens, geriatri og palliasjon er en fordel
  • Fortrolig med bruk av relevante IT-verktøy
  • Kunnskap om lovverk for tjenesteområdet
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende

Personlige egenskaper:

  • God til å kommunisere, både med kolleger, beboere og pårørende
  • Er en god lagspiller med fokus på å oppnå resultater ved å gjøre hverandre gode
  • Tar tak i ting på eget initiativ
  • Fleksibel og positiv til å jobbe på tvers av avdelinger i et sykepleierteam
  • Pågangsmot og evne til å bevare entusiasmen og roen selv i vanskelige situasjoner
  • Evne til planlegging og gjennomføring
  • Er innovativ og utviklingsorientert

Vi tilbyr:

  • Sykepleier i turnus tilbys en grunnlønn som i dag ligger kr 35 000 over garantilønnen i KS-områdets tariffavtale. Ved relevant etterutdanning, minimum 30 studiepoeng, kan det eventuelt tilbys ytterligere kr 10 000 i økt grunnlønn
  • Individuelt tilpasset opplæring og kollegaveiledning
  • Fag- og kvalitetsrådgiver i full stilling på dagtid
  • En arbeidsplass med fokus på faglig utvikling og kvalitetsforbedring
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjon

Gyldig politiattest iht helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    28.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5175733
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 05.05.2023