• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    21.09.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4078790
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 21.09.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sykepleier på Sandnes Helsesenter

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Sandnes Helsesenter er en del av EHR - Enhet for hjemmetjenester og rehabilitering. Huset består av 3 døgnavdelinger: 1. etg rehabiliteringsavdeling, 2. etg etterbehandlingsavdeling og 3. etg korttidsavdeling. Til sammen utgjør dette 40 sengeplasser.

Som sykepleier hos oss må du trives i en hektisk hverdag hvor det er raske skifter av pasienter og ingen dager på jobb er like. Vi får pasienter hovedsakelig fra sykehuset og du vil få en stor variasjon i faget gjennom ulike diagnoser og kompleksitet. Vi har et godt tverrfaglig samarbeid på huset med blant annet pasientkoordinator, leger, fysio-/ergoterapauter, bioingeniør og klinisk ernæringsfysiolog. 

 

Vi har ledig følgende stillinger:

  • 80-100% for tiden Sandnes Helsesenter, 2. etg, etterbehandlingsavdeling
  • 80-100% for tiden Sandnes Helsesenter, 3. etg, korttidsavdeling

 

Ta kontakt ved spørsmål om stillingene, arbeidsplass eller saksgangen.

Arbeidsoppgaver:

  • Helhetlig pleie og omsorg relatert til våre brukere.
  • Sykepleiefaglige oppgaver og ansvar for legemiddelhåndtering.
  • Sikre dokumentasjon etter gjeldende lovverk.
  • Samarbeid med pårørende og aktuelle instanser, eksempelvis hjemmetjeneste, tildelingskontor og andre. 

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert sykepleier. HPR nummer hos SAK må oppgis i søknaden. 
  • Det er nødvendig med gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig. (norsktest nivå B1).
  • Generelt gode datakunnskaper.
  • Det kreves politiattest av nyere dato før oppstart.

Personlige egenskaper:

  • Du er en engasjert person som kan arbeide både selvstendig og i team.
  • Du må kunne jobbe effektivt og strukturert i et hektisk arbeidsmiljø. 
  • Du er ansvarsbevisst, positiv og løsningsfokusert.
  • Du må være fleksibel og endringsvillig. 
  • Du er brukerorientert og ser brukerens ressurser. 
  • Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

  • Godt tverrfaglig arbeidsmiljø og gode kollegaer.
  • Muligheter for faglig utvikling.
  • Mobilitetsordning HjemJobbHjem
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    21.09.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4078790
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 21.09.2021