• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    07.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3293608
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 23.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes kommune

Sykepleier på natt

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Nes sykehjem avd. 3B har ledig to nattevakt stillinger som sykepleier. 
Fast helge stilling på 29,93% i turnus og 33,8% vikariat i turnus til 31.07.21, med mulighet for fast.
Begge stillingen kan kombineres, hvis man ønsker en større stilling. Startdato er 4.januar.

Nes sykehjem avd. 3B består av tre grupper med 10 pasienter på hver gruppe. Avdelingen har to grupper med langtidsplasser, og siste gruppe er delt opp med 4 langtidsplasser og 5 rullerings/korttidsplasser. Miljøet i avdelingen kan vi beskrive som faglig og sosialt. Vi har tett samarbeid med fysio- og ergoterapitjenesten, kreftkoordinator og demensteam. På alle vaktskift skal det være minst to sykepleier på avdelingen, hvilket er med å sikre det faglige miljøet. Vi har også ansvarsvakter der man går på topp i helger og kvelder og har hovedansvar for akutt situasjoner og innleggelser. På natt vil man ha hovedansvar for to avdelinger, totalt 48 pasienter. 

Arbeidsoppgaver
  • Utøve direkte sykepleie og påse at sykepleiefaglige oppgaver utføres etter gjeldende krav og retningslinjer
  • Dokumentere og rapportere
  • Iverksette og påse at tiltak, oppfølging og dokumentasjon er faglig forsvarlig
  • Være fleksibel til å også kunne utføre andre relevante arbeidsoppgaver.
Kvalifikasjoner
  • Autorisasjon som sykepleier
  • Ønskelig med erfaring innen palliativ pleie og/eller demens 
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Er ryddig, strukturert og systematisk
  • Gode samarbeidsevner, er positiv, trygg og engasjert
  • Arbeider selvstendig
  • Takler uforutsigbare hverdager
  • Personlig egnethet vektlegges

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder

Vi tilbyr
  • Stabil turnus 
  • Fagutvikling og hospitering  
  • Månedlige fagforum med interne og eksterne foredragsholdere  
  • Et engasjert og godt arbeidsmiljø som er preget av raushet, positivitet og godt humør 
  • Dyktige kolleger og godt tverrfaglig samarbeid 
  • Lønn etter gjeldende tariff 
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    07.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3293608
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 23.11.2020