• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    09.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3244592
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 26.10.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes kommune

Sykepleier på natt

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Nes kommune har en målsetning om høy etisk standard med god forankring hos medarbeidere, som er kjennetegnet av våre felles verdier, nærhet, engasjement og synlighet.

Nes sykehjem har 118 sengeplasser fordelt på 4 avdelinger. Vi fokuserer på et godt samarbeid, selvbestemmelse og god pleie. Avdeling 3B har 5 korttids- og rulleringsplasser og 24 somatiske plasser. I tillegg til varierte korttids- og rulleringsplasser vil avdelingen ha kompetanse på kognitiv svikt og rus- og psykiatri problematikk. Etablert sykepleiefaglig miljø på gruppen og i avdelingen. 

Vi har ledig 33,80% vikariat som sykepleier på natt, det vil si ca 2 dager per uke. Stillingen er med mulighet for fast.
Sykepleierstillingen er med utfordrende og varierte arbeidsoppgaver, og gode muligheter for faglig utvikling.

Vi har også behov for tilkallingsvikarer på dag, kveld og natt. 

Arbeidsoppgaver
  • Kliniske observasjoner 
  • Ansvar for sykepleiefaglige oppgaver som pasientoppfølging, medikamenthåndtering, samtaler med pårørende, kliniske observasjoner og behandling 
  • Journalføring og rapportering i Cosdoc 
  • Kvalitetssikre avdelingen og sykehjemmets faglige praksis og videreutvikle disse 
  • Tverrfaglig samarbeid mellom ulike arbeidsgrupper og omsorgsnivå 
  • Helhetlig pleie og omsorg 
  • Sykepleieansvar for 2 avdelinger på natt 
  • Sykepleierfaglige prosedyrer
Kvalifikasjoner
  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

  • Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder
Personlige egenskaper
  • Kunne ta ansvar og være faglig trygg 
  • Bidragsyter til et positivt og godt arbeidsmiljø
  • Serviceinnstilt og selvstendig 
  • Ryddig, strukturert og systematisk 
  • Være fleksibel og positiv
Vi tilbyr
  • Stabil turnus
  • Fagutvikling og hospitering
  • Månedlige fagforum med interne og eksterne foredragsholdere
  • Et engasjert og godt arbeidsmiljø som er preget av raushet, latter og positivitet
  • Dyktige kollegaer og godt tverrfaglig samarbeid 
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    09.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3244592
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 26.10.2020