Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
09.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5896251Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 01.10.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Sykepleier og Helsefagarbeider i hjemmetjenesten sone Austrått
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
EHR består av 7 soner med hjemmetjeneste, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering og flere dagsenter og eldresenter. Vi har også demenskoordinator, bioingeniør, fagutvikler velferdsteknologi og klinisk ernæringsfysiolog i virksomheten som vi samarbeider tett med. Er du en engasjert sykepleier med engasjement for faget håper vi du vil søke.
Sandnes kommune satser på hjemmetjenesten og det er et økt fokus på at brukere kan bo lengst mulig hjemme. Det er komplekse og sammensatte sykdomsbilder som gjør at du som sykepleier hos oss vil få en svært variert arbeidshverdag og utvikle en bred kompetanse i sykepleierfaget. Vi bruker VAR som database for prosedyrer og er opptatt av å sikre kvalitet i våre tjenester.
EHR sone Austrått har sonekontor ved Austrått bo- og aktivitetssenter og gir tjenester til hjemmeboende i området Austrått, Figgjo, Håbafjell og Bogafjell. Vi har et svært godt arbeidsmiljø som vi håper du vil bli en del av.
Vi har nå ledig følgende stillinger:
- 2 stk. 100% fast stilling som sykepleier ved EHR, per tiden sone Austrått i 2-delt turnus og arbeid hver 3. helg. Oppstart etter avtale.
- 2. stk. 80-100 % vikariat som Helsefagarbeider ved EHR, per tiden sone Austrått i 2-delt turnus og arbeid hver 3. helg. Oppstart etter avtale.
Ta gjerne kontakt for mer informasjon om stillingen eller saksgang.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert sykepleier- eller Helsefagarbeider HPR nummer må oppgis i søknaden.
- Førerkort klasse B.
- Ønskelig med relevant erfaring fra hjemmetjeneste.
- God digital kompetanse.
- Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2.
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
- I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.
Personlige egenskaper:
- Du kan arbeide selvstendig og i team.
- Du jobber effektivt og strukturert.
- Du må like å arbeide i relasjon med eldre mennesker.
- Du er brukerorientert og ser brukerens ressurser.
- Du er positiv og løsningsfokusert.
- Du bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø.
- Du bidrar til fagutvikling.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt i ansettelsen.
Vi tilbyr:
- Gratis parkering for ansatte.
- Gode kollegaer og et godt fagmiljø.
- Muligheter for faglig utvikling via relevante kurs og internundervisninger.
- Hjem-jobb-hjem avtale.
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller.
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
09.10.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5896251Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 01.10.2024