Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
23.03.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4328, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6103733Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Sandnes kommune
Sykepleier natt
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du faglig engasjert og interessert i tverrfaglig samarbeid, eldreomsorg og vektlegger personsentrert omsorg? Da kan du være den rette for oss!
Enhet for sykehjem består av 9 sykehjem som gir heldøgnstjenester i institusjon innen somatikk, demens, rehabilitering, avlastning og lindring. Pasienter i sykehjem har komplekse og sammensatte lidelser som krever høy faglig standard. Det gjenspeiles også i vår visjon: «Med blikk for omsorg og kompetanse».
Hos oss vil du få dyktige kollegaer med erfaring fra ulike områder innen helse, noe som gir høy faglighet og godt samarbeid. Vi har fokus på etiske og faglige refleksjoner i møte med utfordringer som kan oppstå i arbeidshverdagen. Dette skaper trygghet, trivsel og godt samhold.
Alle sykehjem i Sandnes jobber etter Kompetanseteam modellen hvor målet er at de ansatte får brukt sin kompetanse på best mulig måte. Et Kompetanseteam består av ett Høyskoleteam og flere Fagteam. Som sykepleier/vernepleier blir du en del av NATTEVAKTENE som jobber på tvers av avdelinger og du vil være en ressurs for hele sykehjemmet. Du er en del av den totale bemanningen på natt på skjerma avdeling og somatisk avdeling.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert sykepleier eller autorisert vernepleier
- Gjerne videreutdanning inne geriatri eller demens
- Krav om norskferdigheter tilsvarende nivå B2
- Gode datakunnskaper, ønskelig med erfaring fra journalsystemet Profil
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
- I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse
Personlige egenskaper:
- Ansvarsbevisst, pliktoppfyllende, selvstendig og evne til å ta beslutninger
- Faglig engasjert og oppdatert
- Liker utfordringer, er løsningsorientert og beslutningsdyktig
- Opptatt av tilstedeværelse og stabilitet
- Jobber strukturert og bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Brenner for faget og har ønske om å gjøre en forskjell i hverdagen for de som bor i sykehjem
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Sterkt fagmiljø med ulike fokusområder for kompetanseheving hver måned
- Arbeidsplass med fokus på et godt arbeidsmiljø og godt samarbeid
- Tilrettelegging for relevant videreutdanning, kurs og internundervisning
- Lønn etter gjeldende avtaleverk, ekstra tillegg for turnusarbeid
- Relevant videreutdanning kan gi høyere lønn
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
23.03.2025Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4328, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6103733Se her for andre jobber fra Sandnes kommune