• Bedrift
    Kristiansund kommune
  • Søknadsfrist
    29.01.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6509, KRISTIANSUND N
    KRISTIANSUND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5445262
  • Se her for andre jobber fra Kristiansund kommune
  • Oppdatert 12.01.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Kristiansund kommune

Sykepleier natt

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du sykepleier som trives godt å jobbe når andre sover og har lyst til å arbeide i et trygt og faglig utfordrende arbeidsmiljø? Da er en ledig stilling hos oss på Storhaugen helsehus et godt valg! 

Vi har ledig, p.t. ved Storhaugen helsehus:
100 % fast stilling med arbeidstid p.t. på natt, stillingsprosent kan tilpasses ved behov
80 % fast stilling med arbeidstid p.t. på natt

I disse stillingene gir arbeidsgiver et lønnstillegg på kr. 25.000 (pr. 100 % stilling) ved oppstart. Dette er et rekrutteringstiltak og gis til fast ansatte sykepleiere og vernepleiere i turnusstilling. 

Avdeling for palliasjon og øyeblikkelig hjelp er en av Storhaugen helsehus sine tre døgnavdelinger, og har per tiden 14 sengeplasser for pasienter med behov for palliative opphold, korttidsplasser og øyeblikkelig hjelp døgnopphold. Avdelingen har et godt tverrfaglig team rundt pasientoppfølgingen. I tillegg drifter Storhaugen helsehus korttidsplasser for utredning, kartlegging og behandling og rehabilitering, og døgnavdelingene har pr tiden 42 plasser. Hos oss er det fire ansatte på natt som sammen ivaretar alle våre pasienter og oppgaver. P.t. er de organisert med en ansatt i hver av de tre døgnavdelingene, og en som går imellom og bistår. Det er fokus på godt samarbeid og fordeling av arbeidsoppgaver ut i fra kompetanse som kreves på den enkelte avdeling til enhver tid.

Arbeidsområder
  • veiledning, tilrettelegging og bistand ut fra pasientens pleie- og bistandsbehov, i tråd med satte mål
  • mottak av nye pasienter
  • dokumentasjon og oppfølging av prosedyrer
  • medikamenthåndtering
  • kollegaveiledning og deltakelse i forbedringsarbeid
  • samhandling med andre faggrupper, tjenester og pårørende
Kvalifikasjonskrav
  • norsk autorisasjon som sykepleier
  • gode formidlingsevner, skriftlig og muntlig
  • gode ferdigheter innen dokumentasjon
  • god digital kompetanse
Ønskelige kvalifikasjoner
  • relevant arbeidserfaring innenfor fagområdene
  • videreutdanning som spesialsykepleier
  • videreutdanning i trygg legemiddelhåndtering
  • erfaring med "livets siste dager"
Personlige egenskaper
  • god observasjons- og handlingskompetanse
  • kan jobbe selvstendig og samtidig være en god lagspiller
  • gode samarbeidsevner
  • omstillingsdyktig i forhold til samarbeid på tvers av avdelingene
  • jobber målrettet med pasienten i fokus

Personlig egnethet, som interesse for fagområdet og motivasjon til å yte kvalitativt gode tjenester, vil bli vektlagt ved tilsetting.

Spesielle forhold i stillingen

Stillingene har ulik helgebelastning.

Vi tilbyr
  • god opplæring og veiledning gitt av fagsykepleier
  • avdelingene har et inkluderende og godt arbeidsmiljø i et sterkt fagmiljø som jobber systematisk med fag og
  • kvalitet, der pasienten sine helseutfordringer blir sett opp mot de ressurser, ønsker og mål denne har for eget liv
  • fagdager og personalmøter, i turnus, god internopplæring og sertifisering i medisinsk-teknisk utstyr og prosedyrer
  • gode pensjonsordninger. Se mer om pensjonsordningen som gjelder for deg her: KLP 
  • dekning av flytteutgifter etter vedtatte retningslinjer
Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.

Ved tilsetting må godkjent politiattest fremskaffes før arbeidsforholdets start.

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.

 

  • Bedrift
    Kristiansund kommune
  • Søknadsfrist
    29.01.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6509, KRISTIANSUND N
    KRISTIANSUND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5445262
  • Se her for andre jobber fra Kristiansund kommune
  • Oppdatert 12.01.2024