Detaljer

  • Bedrift
    Eigersund kommune
  • Søknadsfrist
    31.08.2020
  • Sted:
    EGERSUND
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    ROGALAND
  • Arbeidssted:
    EGERSUND
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    2746737
  • Se her for andre jobber fra Eigersund kommune

Sykepleier i vikarbank

 

Det er til en hver tid behov for vikarer som er sykepleiere innenfor helse- og omsorgsavdelingen i Eigersund kommune. Det skal derfor opprettes vikarbank-stillinger for sykepleiere som tar sikte på å løse planlagt vikarbehov. Stillingene knyttes administrativt opp under aktuelle enheter, men kan bli satt til å jobbe på tvers av enheter.
Ansettelse innebærer å gå i de vikariater som til en hver tid er ledig innenfor helse og omsorgsavdelingen. Turnusen kan endres med 14 dagers varsel, i henhold til Arbeidsmiljøloven.

Vi har ledig 4 stk. 100 % vikarbank-stillinger i turnus for sykepleiere, med snarlig tiltredelse.

Søkere vil bli vurdert fortløpende.

 

Arbeidsoppgaver
  • Medikamenthåndtering
  • Stell og pleie
  • Miljøarbeid
  • Dokumentasjon og planarbeid
  • Utvikle og implementere rutiner/systemer som sikrer god kvalitet på tjenesten
  • Kartlegge og observere behovet for tjenester fortløpende, og iverksette og ajourholde tiltaksplaner
  • Bidra til å opprettholde og utvikle en høy faglig kvalitet på våre tjenester
  • Velferdsteknologi
  • Veiledning og oppfølging av pårørende og ansatte.
  • Vi har fokus på hverdagsmestring og et godt aktivitetstilbud til brukerne våre
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø, og med fokus på arbeidsglede og mestring  
Kvalifikasjoner
  • Autorisasjon som sykepleier. Sykepleierstudenter som er ferdig vårsemesteret 2020 kan også vurderes for stillingene. Man vil da bli ansatt midlertidig i påvente av autorisasjon. 
  • Det er en fordel med erfaring og/eller videreutdanning i geriatri/demens
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • God skriftlig og muntlig norsk fremstillingsevne
  • Politiattest ikke eldre enn tre måneder
  • Førerkort kl.B 
Personlige egenskaper
  • Fleksibel innstilling til oppgaver og samarbeidspartnere.
  • Selvstendighet og god evne til selvledelse
  • Systematisk, målrettet og strukturert
  • Positiv til endring og omstilling
  • Liker å utfordre seg selv ved å tilegne seg ny kunnskap, og ta ansvar for egen utvikling
  • Er beslutningsdyktig og tenker muligheter og alternative løsninger istedenfor begrensninger
  • Bidrar til å utvikle et godt og faglig arbeidsmiljø
  • Er lojal mot kommunens verdier og overordnede beslutninger og retningslinjer
  • Evner å se tjenesten i en større sammenheng
  • Personlig egnethet vektlegges

Tjenesteområdet helse og omsorg er i en kontinuerlig endring, og vi søker etter personer som er omstillingsvillige og ser på endringer som en positiv og nødvendig utvikling av våre tjenester

Vi tilbyr
  • Et faglig miljø
  • Lønn etter gjeldende tariff, med et ekstra rekrutteringstillegg på 15.000
  • Gode pensjons og forsikringsordninger
  • Opplæring og faglig utvikling