Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
22.05.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1351, RUD
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4610484Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 07.05.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Sykepleier i tverrfaglig innsatsteam
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Bærum kommune har som strategisk føring at Hjemmet skal være førstevalget. I den forbindelse skal det opprettes to sentrale Tverrfaglig innsatsteam. Teamene vil bestå av sykepleier, fysio- og ergoterapeut og helsefagarbeidere /hjemmetrenere. Innsatsteamet har en tverrfaglig arbeidsform der intensjonen er kartlegging og intensiv oppfølging av hjemmeboende pasienter over en kort periode. Målet er videre å forebygge, hindre eller utsette et mer omfattende hjelpebehov. Viktige oppgaver blir å trygge pasienten, tilrettelegge for bruk av hjelpemidler og veilede i dagliglivets oppgaver( ADL trening). Motivering til mestring gjennom aktiv brukermedvirkning blir et viktig fokusområde. Tjenestetilbudet er nyopprettet fra 1. september og vil fortløpende evalueres og justeres. Endringer kan derfor forekomme på sikt. Innsatsteamet er fra oppstart rigget på dagtid 5 dager i uken. Etter endt pilotperiode kan det bli endringer i arbeidstiden.
Dette er stillingen for deg som ønsker å være med å utvikle og teste et nytt tjenestetilbud.
I teamet vil du få brukt din kompetansen til fulle. Det vil gi gode muligheter for å utvikle deg som sykepleier i møte med pasienter i alle aldre og med ulike utfordringer. Det å få anledning til å kunne jobbe tverrfaglig er med på å forbedre og utvikle helsetjenestene til det beste for pasientene. En viktig rolle blir å jobbe tett med hjemmebaserte tjenester og sykehuskontaktene fra Tildelingskontoret.
Oppstart etter avtale.
Arbeidsoppgaver:
- Ansvar for sykepleiefaglige observasjoner, tiltak og oppfølging av pasienter
- Anvende sykepleie i pasientens eget hjem
- Bidra til å sikre forsvarlige pleie- og omsorgstjenester i tråd med kvalitetskrav og lovverk
- Sørge for at nødvendige prosedyrer og rutiner er utarbeidet
- Tilrettelegge og koordinere tjenestetilbudet
- Sikrer brukermedvirkning
- Sørge for tverrfaglig samarbeider
Kvalifikasjoner:
Vi søker deg som
- har norsk autorisasjon som sykepleier. HPR-nr registreres i CV
- har førerkort klasse B
- har erfaring med med bruk av relevante IT-verktøy
- har kunnskap om lovverk for tjenesteområdet
Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve B2 eller tilsvarende
Det er en fordel hvis du har erfaring
- fra hjemmebaserte tjenester
- med utviklingsarbeid
- med mestringsfokusert tilnærming
- og kjennskap til motiverende intervju MI som metode
Personlige egenskaper:
Vi ser etter deg som
- er en lagspiller
- har gode samarbeidsevner og er serviceinnstilt
- er brukerorientert med evne til å løse problemer
- er trygg og selvstendig i egen fagutøvelse
- verdsetter gode kollegaer som jobber sammen som et lag
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Offentlig tjenestepensjonsordning
- Bedriftsidrettslag og avtaler med utvalgte treningssentre
- Kompetanseutviklingsstipend
Gyldig politiattest iht helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
22.05.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1351, RUD
BÆRUM
Antall stillinger
1karriere-kode
4610484Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 07.05.2022