• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    02.06.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5720744
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Bergen kommune

Sykepleier i 100% fast st. søkes til korttidsavdeling for demens 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Åsaheimen behandlingssenter har nylig flyttet inn i topp moderne bygg med høy standard og med gode teknologiske hjelpemidler. Behandlingssenteret har totalt 100 plasser fordelt på 5 avdelinger. 1 avdeling er bokollektivet . 2 avdelinger er for somatisk korttid.1 avdeling for rehabilitering og 1 avdeling for personer med demens. 

Avdeling for demens: Avdelingen har 20 korttidsplasser for personer med demens, fordelt på to  grupper med 10 pasienter i hver.

 Behandlingssenteret tilbyr behandling innenfor et bredt spekter, fordelt på somatiske korttids avdelinger, demens, rehabilitering og bokollektiv for unge funksjonshemmede.

På Åsaheimen er det  et godt læringsmiljø, der pasientene får medisinsk behandling og pleie av høy kvalitet. Vi har som mål og gi trygg og god omsorg med fokus på livskvalitet og mestring.  Individuell tilrettelagt behandling skal være med å bidra til at beboerne er i sentrum og danne utgangspunkt for vår bistand. 

Vi søker nå engasjerte og dyktige sykepleiere som vil være en del av et kompetent og tverrfaglig team.
Sykehjemmet satser på heltidskultur og tilbyr års turnus med langvakter hver 3. helg, men det kan være mulighet for å jobbe hver 4. helg.
I tillegg til fast stilling vil vi kunne tilby vikariat.

 Vi ligger sentralt til med gangavstand fra Åsane terminal/ Åsane Senter.

Søknader behandles fortløpende.

Kvalifikasjoner:

  • Stillingen krever norsk autorisasjon, godkjent av NOKUT
  • Det vil være en fordel med relevant erfaring 
  • Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
  • Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 test i norsk
  • Personlig egnethet vil ble vektlagt, likeså fleksibilitet og evne til å arbeide selvstendig
  • Beherske de vanligste dataverktøy
  • Politiattest kreves

Personlige egenskaper:

  • Du deler og formidler kunnskap på en god og trygg måte
  • Du har gode samarbeidsevner og evne til å arbeide selvstendig
  • Du er faglig engasjert 
  • Evner å arbeide målrettet med arbeidsoppgaver
  • Du er fleksibel og løsningsorientert
  • Du inspirerer og bidrar til rause arbeidsteam

Vi tilbyr:

  • Lønn ifølge tariff
  • En arbeidsplass som er inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
  • Faglig veiledning
  • Faglig og personlig utvikling
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring
  • Et godt fagmiljø
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    02.06.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5720744
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune