• Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    07.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3290754
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 20.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nes kommune

Sykepleier, faste stillinger og vikariat

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Nes sykehjem avdeling 3B har ledig tre 100% og en 80% stilling som sykepleier i turnus, med arbeid hver tredje helg. Stillingene har startdato medio januar og februar.

Vi kan også tilby et vikariat i 100% stilling, ledig fra 10. februar 2021 med varighet til 1. desember 2021. 

Nes sykehjem avd. 3B består av tre grupper med 10 pasienter på hver gruppe. Avdelingen har to grupper med langtidsplasser, og siste gruppe er delt opp med 4 langtidsplasser og 5 rullerings/korttidsplasser. Miljøet i avdelingen kan vi beskrive som faglig og sosialt. Vi har tett samarbeid med fysio- og ergo, kreftkoordinator og demensteam. På alle vaktskift skal det være minst to sykepleier på avdelingen, hvilket er med å sikre det faglige miljøet. Vi har også ansvarsvakter der man går på topp i helger og kvelder og har hovedansvar for akutt situasjoner og innleggelser. 

Arbeidsoppgaver
  • Utøve direkte sykepleie og påse at sykepleiefaglige oppgaver utføres etter gjeldende krav og rettningslinjer 
  • Dokumentere og rapportere 
  • Iverksette og påse at tiltak, oppfølging og dokumentasjon er faglig forsvarlig 
  • Være fleksibel til å også kunne utføre andre relevante arbeidsoppgaver
Kvalifikasjoner
  • Autorisasjon som sykepleier
  • Erfaring med palliativ pleie og/eller demens og rus
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Ryddig, strukturert og systematisk
  • Evne til å samarbeide, positiv, trygg og engasjert
  • Arbeider selvstendig
  • Takler uforutsigbare hverdager
  • Personlig egnethet vektlegges

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder

Vi tilbyr
  • Stabil turnus
  • Fagutvikling og hospitering 
  • Månedlige fagforum med interne og eksterne foredragsholdere 
  • Et engasjert og godt arbeidsmiljø som er preget av raushet, positivitet og godt humør
  • Dyktige kolleger og godt tverrfaglig samarbeid
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

  • Bedrift
    Nes kommune
  • Søknadsfrist
    07.12.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2150, ÅRNES
    NES
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3290754
  • Se her for andre jobber fra Nes kommune
  • Oppdatert 20.11.2020