• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    21.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5072, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5655295
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 01.04.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Sykepleier, Fantoft omsorgssenter, Omsorg+

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du den gode sykepleieren vi søker til Fantoft Omsorg pluss i 100% stilling? Fantoft Omsorgssenter er et kommunalt drevet omsorgssenter og ble åpnet i 2004. Omsorgssenteret består av et bofellesskap med 8 leiligheter for unge funksjonshemmede, et sykehjem med 60 plasser, fordelt på 6 grupper og 40 omsorgpluss-boliger. Disse omsorgsboligene blir i dag drevet som omsorg pluss. Omsorg pluss er et botilbud til eldre som har behov for bistand og hjelp hele døgnet. Omsorg pluss drives etter prinsippene for hjemmesykepleie. På omsorg pluss er alle brukerne samlet under samme tak, så man slipper å bruke mye tid på å komme seg fra sted til sted!

Kvalifikasjoner:

Autorisert sykepleier Helsepersonelloven
God IKT-kompetanse. Du bør beherske de vanligste dataverktøy, samt GBD, Profil og elektroniske meldinger
Gyldig politiattest
Beherske norsk muntlig og skriftlig (utenlandske søkere må dokumentere bestått B2 test i norsk (tidligere Bergens testen)
Utdanning fra utlandet – godkjenning av NOKUT. Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.

Personlige egenskaper:

Vi søker sykepleier som har helhetlig fokus på brukerne. Videreutdanning i Eldre og aldring er ønskelig, men ikke et krav. Personlige egenskaper vil bli tillagt betydelig vekt.
- Du har følgende egenskaper:
- Stabil, pålitelig og ansvarsfull
- Strukturert
- Fleksibel
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner og bidrar til et godt og stabilt arbeidsmiljø
- Høyt faglig nivå
- Trives i et aktivt og travelt miljø
- Du ønsker å utvikle deg faglig

Vi tilbyr:

Vi kan tilby spennende og varierte arbeidsoppgaver i et positivt og aktivt miljø i lyse og trivelige omgivelser. Mulighet til å være med på å videreutvikle en flott avdeling
- Svært god offentlig kommunikasjon med bybanen like ved
- Parkeringsmuligheter
- Dyktige kollegaer og høyt fagnivå
- Fokus på god opplæring gjennom fadderordning og oppfølgingssamtaler
- Inkluderende arbeidslivsbedrift (IA)
- Fag- og personutvikling
- Gode pensjonsordninger
- Lønn etter gjeldende avtaler  

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    21.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5072, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5655295
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 01.04.2024