Ledigt jobb

Larvik kommune

Sykepleier/avdelingskoordinator

Offentlig forvaltning

Er du vår nye sykepleier/avdelingskoordinator?

Da er du velkommen til Kvelde bo- og hjemmetjenester. Samfunnet er i endring og vi skal sammen forme fremtidens eldreomsorg, og vi håper du vil bli med.

Stillingen er todelt og innebærer 50% avdelingskoordinator på sykehjemmet, og 50% sykepleier i drift, inkludert ansvarsvakter i hjemmetjenesten på helgene. 

Virksomhet sykehjem har innført årsturnus, med mulighet for langvakter på helgene. Dette gjør at vi kan planlegge vakter i god tid, gjøre hverdagen forutsigbar og sikre kompetanse på alle skift. Det betyr også at du har påvirkningsmulighet til å forme din egen stilling. Vi leter etter den rette kandidaten, og setter handlingskompetanse høyt.

Kvelde sykehjem har 16 plasser, med en hovedvekt på somatikk, men med et bredt spekter av pasientdiagnoser. Vi tilstreber et godt miljø for fagutvikling, trivsel og profesjonalitet. Pasientgruppene er sårbare og komplekse, og vi har gode faglige og etiske diskusjoner. Vi trenger deg som klarer å jobbe systematisk og helhetlig, samtidig som du har den enkelte pasienten i fokus. 

Kvelde sykehjem ligger idyllisk til ca 2 mil utenfor Larvik by, og er en viktig aktør i nærmiljøet. 

Kvalifikasjoner:

  • Du har bachelor i sykepleie med norsk autorisasjon
  • Det er ønskelig med erfaring fra prosjekt og utviklingsarbeid 
  • Du bør ha en generelt god faglig oversikt, og kapasitet til å implementere endringer
  • Du er god i norsk skriftlig og muntlig 

Personlige egenskaper:

  • Du er blid og omgjengelig 
  • Du er tydelig, modig og stolt
  • Du har gode samarbeidsevner
  • Du er lærevillig
  • Du er tålmodig
  • Du er ansvarsfull

Personlig egnethet vil bli vektlagt. 

Vi tilbyr:

  • Tilrettelegging for videreutdanning, og mulighet for støtte til dette
  • Et arbeidsmiljø med fag og trivsel i høysetet
  • Lønn og vilkår etter avtale
  • God pensjons- og forsikringsordning i KLP
  • Alternative turnusordninger
  • Velferdsgoder, blant annet hytteordning og bedriftsidrettslag

Viktig å vite før du starter hos oss
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.

Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.

Vise frem politiattest
Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.

Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.

Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.

En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!