Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
22.09.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4321, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
4038202Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 13.09.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Sykepleier, Åse bo- og aktivitetssenter
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Åse bo- og aktivitetssenter ligger mellom Ganddal og Sandved. Senteret er det største sykehjemmet i Sandnes kommune med 3 somatiske avdelinger, 2 skjermede avdelinger og en lindrende avdeling. I samarbeid med pårørende og frivillige ønsker vi at "Leve hele livet" skal være sentralt i hverdagen til våre pasienter.
Vi har ledige sykepleierstillinger ved skjermede avdelinger. Avdelingene har 13 plasser der de fleste beboerne har demens sykdom. I tillegg har sykehjemmet ledig en sykepleierstilling for tiden på natt.
Vi har et robust fagmiljø med god sykepleiefaglig dekning og godt tverrfaglig samarbeid med ulike yrkesgrupper. Ingen dager er like og man utfordres og lærer noe nytt daglig. Krevende og travle dager blir møtt med rom for faglige og etiske refleksjoner. Dyktige kollegaer med erfaring innen ulike områder innen helse, som gjenspeiler seg i et godt samarbeid og sosialt samhold.
Arbeidsoppgaver:
Hos oss har du, sammen med leder, et sykepleiefaglig ansvar i avdelingen. Dette innebærer ansvar for sykepleiefaglige oppgaver, observasjon, planlegging og gjennomføring av tiltak for oppfølging av pasienter. Vi er opptatt av å gi helhetlig pleie og omsorg til våre pasienter. Som sykepleier har du også en viktig rolle i avdelinga ved å gi faglig veiledning, undervisning og bidra til tverrfaglig samarbeid. Vi har stort fokus på pårørendearbeid og personsentrert omsorg der vi bruker VIPS-modellen i det daglige arbeidet. Du vil ha tett samarbeid med sykehjemslege i 100 % stilling.Kvalifikasjoner:
- Autorisasjon som sykepleier. Autoriserte vernepleiere kan vurderes.
- Ønskelig med videreutdanning innen demens/psykiatri og erfaring i arbeid med personer med kognitiv svikt.
- Gode norsk kunnskaper muntlig og skriftlig (tilsvarende norskkurs B2).
- Gode datakunnskaper, ønskelig med erfaring fra journalsystemet Profil.
- Godkjent politiattest er en forutsetning for ansettelse, den skal ikke vedlegges søknaden, men leveres før evt. oppstart.
Personlige egenskaper:
- Ansvarsbevisst, selvstendig og evne til å ta beslutninger basert på faglig kompetanse.
- Evne til planlegging og delegering.
- Liker utfordringer, er faglig engasjert, løsningsorientert og beslutningsdyktig.
- Fleksibel og serviceinnstilt med god evne til samarbeid og kommunikasjon.
- Jobbe effektivt, strukturert og bidra til et godt arbeidsmiljø.
- Personlig egnethet vektlegges og en ser viktighet av å like å jobbe med pasienter med kognitiv svikt og utfordrende atferd
Vi tilbyr:
- Vi legger til rette for relevant videreutdanning, kurs og interundervisning.
- Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i et sterkt fagmiljø og en arbeidsplass med fokus på godt samarbeid.
- Todelt turnus med arbeid hver 3. helg. Ansatte på natt jobber kun nattevakter.
- Stillingsstørrelse kan diskuteres/tilpasses..
- Lønn for sykepleier er p.t. kr 435.500 - 544.200 og for vernepleier kr 423.500 - 523.100 i 1/1 stilling ut fra en ansiennitetsberegning. Relevant videreutdanning kan gi høyere lønn. Ved ansettelse på natt gis det tillegg på 40 000 kroner i 1/1 stilling.
- Gode pensjons og forsikringsordninger.
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
22.09.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4321, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
4038202Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 13.09.2021