• Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    01.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4881419
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
  • Oppdatert 18.11.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Gjerdrum kommune

Sykepleier 80 % med arbeid 4. hver helg

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du en engasjert, positiv og lojal sykepleier? Synes du Hjemmesykepleien høres ut som et spennende sted å jobbe?

Hjemmesykepleien er en avdeling i virksomhet for Helse, Mestring og Omsorg (HMO). Avdelingen har 16,72 årsverk og personalgruppen består av sykepleiere, helsefagarbeidere og pleiemedarbeidere som er i helsefaglig utdanningsløp. Avdelingen har nylig utarbeidet en heltidskulturturnus som startet opp i april 2022.

Hjemmesykepleien har ledig en 80 % fast stilling, og søker derfor etter en selvstendig og dyktig sykepleier. Stillingen har arbeid hver 4. helg, og har langvakter i helgene. Avdelingen har base på Gjerdrum bo- og behandlingssenter hvor sykehjemmet nettopp har blitt resertifisert som livsglede Sykehjem, så hjemmesykepleien skal fremover ha fokus på Livsglede for Eldre i eget hjem. 

Hjemmesykepleien har en egen kurs- og kompetanseplan som vil ivareta avdelingens behov for kompetanseheving. I tillegg arrangeres det 2 interne fagdager per år og 2 felles fagdager med de andre avdelingene i virksomheten. Utover dette har vi mange faglig dyktige kolleger som du deler hverdagen med.

Gjerdrum kommune har som mål å være en digital kommune, og hjemmesykepleien har i dag flere velferdsteknologiske løsninger hvor elektronisk medisindispenser er den siste implementerte løsningen.

Hos oss vil du møte mange dyktige medarbeidere som gjenspeiler seg i et mangfold av ulik erfaring og kompetanse. Som sykepleier kan det være mange faglige utfordringer, så kliniske observasjoner er en viktig del av hverdagen, samt iverksetting tiltak ved akutt oppståtte helseproblemer hos de hjemmeboende.

Arbeidsoppgaver:

  • Utøve sykepleie til hjemmeboende i tråd med gjeldende lov- og avtaleverk og krav til faglig kvalitet
  • Bidra til en helhetlig tjeneste med utgangspunkt i pasientens mål og ressurser, slik at de kan bo lengst mulig hjemme
  • Observere pasientens tilstand, og iverksette nødvendige sykepleietiltak
  • Tverrfaglig samarbeid med bruker, pårørende, lege, sykehus og andre instanser
  • Ansvar for at brukerne får nødvendig medisinsk behandling, og medikamenthåndtering etter gjeldene retningslinjer og prosedyrer
  • Sikre dokumentasjon etter gjeldende lovverk i journalsystemet CosDoc
  • Omsorg ved livets slutt
  • Bidra til et godt arbeidsfellesskap

Kvalifikasjoner:

  • Offentlig godkjent sykepleier
  • Førerkort klasse B
  • Svært god beherskelse av norsk, skriftlig og muntlig
  • Ønskelig med erfaring fra lignende arbeid
  • Den som tilsettes må fremlegge gyldig politiattest

Personlige egenskaper:

  • Du liker å jobbe med og motivere pasienter med store endringer i livet, med fokus på egenmestring
  • Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Du evner å jobbe både selvstendig og ta ansvar
  • Du mestrer å gjøre gode faglige prioriteringer gjennom arbeidsdagen
  • Du er kreativ og løsningsorientert
  • Du evner å takle en uforutsett hverdag
  • Du har et godt humør og er pålitelig
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • En fremtidsrettet arbeidsplass med spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver
  • Godt arbeidsmiljø
  • Lønn etter tariff

Kun elektroniske søknader gjennom elektronisk søknadsskjema vil bli vurdert. Vitnemål og annen dokumentasjon skal fortrinnsvis lastes opp digitalt med søknaden, eventuelt medbringes til intervju. Den som tilsettes må fremvise gyldig politiattest ved oppstart.

Gjerdrum kommune praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Dersom det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn for å bli unntatt offentlighet, vil søknaden bli offentliggjort. Søkeren blir informert og får mulighet til eventuelt å trekke sin søknad før offentliggjøring, jf. Offentleglova §25.  

  • Bedrift
    Gjerdrum kommune
  • Søknadsfrist
    01.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2022, GJERDRUM
    GJERDRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4881419
  • Se her for andre jobber fra Gjerdrum kommune
  • Oppdatert 18.11.2022