Ledig stilling

Tønsberg kommune

Sykepleier

Offentlig forvaltning

Er du på utkikk etter en meningsfull, variert og faglig utfordrende arbeidshverdag, og kolleger som støtter og hjelper hverandre? Hos oss får du muligheten til å følge opp pasienter over tid, gi helhetlig helsehjelp, jobbe på tvers og utvikle deg både faglig og personlig.  

Vi har fokus på pasientenes ressurser, og at de får og bør mestre så mye som de kan selv. Vi er gode på å dele kompetanse med hverandre, og dra hverandre videre. Det er rom for å stille spørsmål, og feil er en mulighet for læring. Vi opplever å ha et godt samhold, godt humør og ønske om å lære mer og utvikle oss, til beste for pasientene og for oss selv. Du må kunne jobbe selvstendig og ta egne beslutninger, men vi diskuterer og reflekterer rundt problemstillinger som vi møter.

Du må gjerne ha en videreutdanning, f.eks i sår, demens eller palliasjon, men det er ikke en forutsetning. Det viktigste er at du har gode verdier og holdninger, har et genuint ønske om å gjøre en forskjell, liker variasjon og innimellom høyt tempo, og ikke minst at du kan samarbeide med andre mennesker.

Hovedarbeidsoppgaver

  • ivareta brukere i eget hjem
  • sikre brukermedvirkning
  • iverksette, dokumentere og evaluere tiltak
  • samarbeide på tvers med aktuelle samarbeidspartnere
  • praktiske sykepleieprosedyrer
  • bistå med råd og veiledning av kollegaer, studenter og elever
  • legemiddelhåndtering
  • oppfølging av helseteknologi

Kvalifikasjonskrav

  • offentlig godkjent/ autorisert sykepleier
  • behersker norsk skriftlig og muntlig
  • førerkort klasse B
  • gode digitale ferdigheter

Personlige egenskaper

  • du har gode samarbeidsevner, er engasjert og kreativ
  • du kan jobbe selvstendig og ta egne beslutninger
  • du er løsningsorientert og fleksibel
  • du liker utfordringer og er innovativ
  • du er ærlig og pålitelig
  • du bidrar til et positivt arbeidsmiljø

personlige egnethet vil bli vektlagt

Vi kan tilby

  • varierte arbeidsoppgaver
  • positivt og faglig engasjert arbeidsmiljø
  • spennende faglige utfordringer
  • gode forsikringer og pensjonsordninger
  • lønn etter avtaleverk
  • startlønn på 8 års ansiennitet

Vi ser fram til å høre fra deg.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i hht Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge vil søkeren varsles om dette.

Kommunen ber aldri om kontaktinformasjon eller kontoopplysninger i rekrutteringsfasen, verken over SMS, e-post eller i brev via Digipost