• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    05.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0363, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5966582
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Ledig stilling

Oslo kommune

Sykepleier 54,43% natt 

Offentlig forvaltning

Majorstuhjemmet er et nytt langtidshjem for 122 beboere som åpnet 27. august 2024. Bygget har åtte etasjer og 5 avdelinger. 3 somatiske og 2 nevrologisk avdelinger. Det nye sykehjemmet fremstår som et sykehjem for fremtiden med moderne teknologi og fasiliteter, samtidig som sykehjemmet har et hjemlig preg i trygge omgivelser. Huset er bygget med fine fellesarealer. Det er vinterhage i hver etasje med grønn beplantning, flotte uteområder som bakhage med turstier, takterrasse med skybar og en spektakulær utsikt mot Holmenkollen i nord til Oslofjorden i sør. I første etasje er det cafe, bistro og en servicegate med tilbud som frisør, velvære -og treningssenter. 
Det er utstrakt bruk av velferdsteknologi i bygget, bl.a. digitalt tilsyn og ulike former for sensorteknologi. I tillegg til å være et nytt og moderne sykehjem skal Majorstuhjemmet ha et godt bo- og arbeidsmiljø. 

Vi søker nå etter en sykepleier til våre somatiske avdelinger, med arbeidstid for tiden på natt.

Vi ser etter deg som kan være et positivt tilskudd til vårt team, og som er fleksibel og tilpasningsdyktig, og trives med utfordringer som kan oppstå i en hektisk hverdag. Vi jobber i team på natt, med sykepleiere og helsefagarbeidere fordelt på 3 avdelinger. At det er en langtidsavdeling  gjør at du blir godt kjent med og kan følge opp beboere over tid. Vi har travle og spennende dager, med mulighet for faglig utvikling i et sammensveiset team som trives med hverandre og jobben vi gjør.

Avdelingen har et inkluderende arbeidsmiljø der vi sammen fokuserer på å løfte kvaliteten på arbeidet vi gjør
På Majorstuhjemmet skal omsorg og kompetanse gå hånd i hånd, og som en del av vårt team vil du bruke både hjerte og hjerne for å tilby den beste pleien til våre beboere.

Du er faglig engasjert hvor fleksibilitet og omstillingsevne er nøkkel kvaliteter hos deg, ettersom helsevesenet stadig utvikler seg. Du tilpasser deg raskt til nye situasjoner og endringer i arbeidsmiljøet. Digitale ferdigheter er nødvendig å ha fordi teknologi er integrert i vår pasientbehandling. Du er profesjonell i din tilnærming med et godt språk, og du har evnen til å kommunisere og samhandle med andre på en god måte. Dette er en mulighet for deg som ønsker å gjøre en forskjell og som vil være en del av et miljø som verdsetter personlig utvikling og teamarbeid.

Sykehjemsetaten i Oslo kommune er Norges største arbeidsgiver innenfor omsorgstjenester. Majorstuhjemmet ligger svært sentralt til med kort vei til alle fasiliteter og kollektiv transport som buss og t-bane.
Stillingen som sykepleier innebærer regelmessig helgearbeid. 
Kun søkere som søker elektronisk vil bli behandlet. 

 

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier, Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
  • Inneha god digital kompetanse, inkludert god kunnskap om bruk av dokumentasjonsverktøy og kvalitetssystem
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner. Dette er avgjørende for å dokumentere pasientbehandling og samhandle med  andre ansatte
  • Du behersker de vanligste IKT verktøyene. Vi benytter Office365, workplace, Gerica (pasientdokumentasjonssystem), EQS og teams
  • Du er nysgjerrig og har interesse for velferds teknologi
  • Dokumentert norsk kompetanse tilsvarende Bergenstesten. C1
  • Være oppdatert innen eget fagområde
  • Ønskelig med erfaring innen fagfeltet
  • Gode kommunikasjonsferdigheter med beboere og pårørende i krise
  • Være oppdatert innen eget fagområde og ivrig etter å lære mer
  • Relevant erfaring med pasientgruppen
  • Gyldig politiattest (Ikke eldre enn 3 mnd.) må fremlegges før tiltredelse. Det er arbeidssøkeren selv som må innhente politiattest jf. politiregisterloven §44. Politiattesten skal ikke legges frem ved søknadspapirene, men fremlegges før søker tiltrer.

Personlige egenskaper:

  • Engasjert og opptatt av fagutvikling 
  • Gode evner til å koordinere og planlegge oppgaver 
  • Omstillingsevne 
  • Stor arbeidskapasitet, fleksibel og god arbeidsmoral. 
  • Du liker å jobbe i tverrfaglig team. 
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø og er sosial. 
  • God formidlingsevne og språkforståelse. 
  • Tålmodig og effektiv. 
  • God relasjonsbygger. 
  • Ærlig, raus og nysgjerrig. 
  • Du ser muligheter der andre ser begrensninger. 
  • Du liker å hjelpe og å gjøre andre gode. 
  • Personlig egnethet vektlegges.  

Vi tilbyr:

  • Tilrettelegging for videreutdanning, med mulighet for støtte. 
  • Jobb innenfor et viktig samfunnsmessig område 
  • Engasjerte kolleger 
  • Helsefremmende og inkluderende arbeidsmiljø 
  • Utfordrende arbeidsoppgaver, høyt faglig nivå og flotte kolleger 
  • Gode lønns-, forsikrings-, og pensjonsforhold 
  • Les mer om Oslo Pensjonsforsikring på www.opf.no 
  • Les mer om Oslo forsikring på www.oslo-forsikring.oslo.kommune.no 
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    05.12.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0363, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5966582
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune