Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
04.10.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4779049Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 22.09.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Sykepleier
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi ser etter deg som er sykepleier og som er genuint opptatt av demens.
Austrått bo- og aktivitetssenter er ett av fem senter i Sykehjem Øst, vi ligger sentralt til på Austrått med få minutters gange til Sandnes sentrum. Vi er ett lite senter med totalt 30 sengeplasser fordelt på 3 avdelinger: Spesialavdeling for yngre personer med demens, avdeling for eldre personer med demens og en somatisk sykehjemsavdeling. Vi har flere faste stillinger ledig og kan være fleksible med stillingsstørrelse, alt i fra 50-100 %
Vi har høyt fokus på miljøarbeid og jobber personsentrert med individuelle aktiviteter tilpasset den enkelte, men har og felles aktiviteter på tvers av avdelingene, både innendørs og utendørs.
Ved senteret er det eget lysthus og solrom. Vi har tilgang til å låne bil ved utflukter eller turer ut.
Vi har frivillighetskoordinator tilknyttet senteret som jobber med rekruttering av frivillige inn i avdelingene.
Arbeidsoppgaver:
Bidra til helhetlig tjeneste med utgangspunkt i brukers mål og ressurser
Observere, planlegge og gjennomføre tiltak
Dokumentasjon i journalsystemet profil
Håndtere legemidler, blodprøvetaking og elektromedisinsk utstyr etter gjeldende retningslinjer og prosedyrer
Sykepleiefaglige prosedyrer
Gi veiledning, råd og opplæring til studenter, elever og kollegaer
Tverrfaglig samarbeid
Ivareta pårørende
Kvalifikasjoner:
Vi søker sykepleier med høy medisinskfaglig kompetanse. Du må ha norsk autorisasjon som sykepleier, HPR nummer må oppgis i søknad
Du må ha gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig, tilsvarende B2
Erfaring fra demensomsorg og miljøarbeid er en fordel
Grunnleggende digitale ferdigheter, fordel med kjennskap til journalsystemet Profil
Godkjent politiattest er en forutsetning for ansettelse, men leveres først etter tilbud om stilling
Personlige egenskaper:
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Du er god på planlegging og delegering
Evne til å arbeide både selvstendig og i team
Engasjert, beslutningsdyktig og liker utfordringer
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Kreativ og løsningsorientert
Vi tilbyr:
Godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
Lønn etter lønnsstigen til Sandnes kommune
Det gis tillegg på 10.000 for sykepleiere som jobber i sykehjem, reguleres etter stillingsstørrelse
Spennende og krevende oppgaver
Gode velferdsordninger
Gode pensjon og forsikringsordninger
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
04.10.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4779049Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 22.09.2022