• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    22.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4328, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4617982
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 12.05.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

 

Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø? Vi har ledig stilling for deg som ønsker å være med og videreutvikle gode helse -og omsorgstjenester i Sandnes kommune. Vi ønsker oss en engasjert og dyktig sykepleier som kan kjenne seg igjen i verdier som respekt, trygghet, faglig dyktighet og individuell omsorg. 

Rovik bo og aktivitetssenter består av tre sykehjemsavdelinger og et bokollektiv, totalt 70 pasienter. Grønn avdeling er en sykehjemsavdeling for 18 pasienter med en demensdiagnose, 17 langtidsplasser og 1 korttidsplass.  Vi har ledig stilling  som sykepleier i 51% stilling. Stillingen er fast, D/A og med arbeid hver 3. helg. Med denne stillingen har vi full sykepleierdekning på avdelingen. Vi kan legge til rette for annen stillingsstørrelse gjennom vår vikarpool om det er ønskelig, oppgi da hvilken stillingsstørrelse du ser for deg i søknadsteksten. 

Arbeidsoppgaver:

- Sykepleiefaglig ansvar i avdelingen.
- Utføre nødvendige sykepleietiltak og prosedyrer.
- Veilede og undervise pasienter, pårørende, helsepersonell og studenter/elever.
- Samarbeid med pasienter, pårørende, lege og andre samarbeidspartnere.
- Ansvar for at pasientene får nødvendig medisinsk behandling.
- Sikre dokumentasjon iht. lovverk og interne rutiner.
- Gi helhetlig pleie og omsorg relatert til vår pasientgruppe.

Kvalifikasjoner:

- Autorisert sykepleier.
- Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig (minimum tilsvarende nivå B2).
- Gode digitale ferdigheter.
- Godkjent politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse

Personlige egenskaper:

Du er faglig engasjert, positiv og setter den enkelte bruker i sentrum og er bevisst på å være en god rollemodell. 

Vi tilbyr:

- Et arbeidsmiljø med mye humor og god takhøyde

- Stillingen lønnes etter gjeldene tariffavtale og lokal lønnsstige for sykepleiere.

- Gode muligheter for faglig utvikling.

- Bedriftsidrettslag, kunstforening, adgangskort til kommunens svømmehaller og hjem-jobb-hjem.

 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    22.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4328, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4617982
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 12.05.2022