• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    20.09.2021
  • Sted:
    SANDNES
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    ROGALAND
  • Arbeidssted:
    SANDNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4058875
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune

Sykepleier

Sandnes kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Liker du å jobbe i et godt arbeidsmiljø med nye utfordringer? Er du en sykepleier som brenner for faget og som vil gjøre en forskjell for våre pasienter? Da ønsker vi deg med på laget.

Sykehjem Øst er en av to virksomheter tilknyttet Helse og Velferd i kommunen. Virksomheten består av totalt 5 sykehjem hvor Austrått bo- og aktivitetssenter er et av dem.

Austrått bo- og aktivitetssenter består av tre grupper med totalt 3 avdelinger. En somatisk og to demens avdelinger.

Vi jobber etter personsentrert omsorg og har fokus på hva som er viktig for den enkelte.  

Vi har ledig 2 stillinger fordelt på 100 % dag/kveld f. t. på somatisk og 100 % f.t. dag/kveld på demens avd.

Arbeidsoppgaver:

  • Sykepleiefaglige oppgaver, observere, planlegge og utføre tiltak, følge opp pasienten.  
  • Ansvar for at pasienter får nødvendig medisinsk behandling og medikamenthåndtering etter gjeldende retningslinjer og prosedyrer.
  • Bidra til helhetlig tjeneste med utgangspunkt i pasientens mål og ressurser.
  • I demens avd. er det stort fokus på miljøtiltak.
  • Sikre dokumentasjon etter gjeldende lovverk i journalsystemet Profil.
  • Gi veiledning, råd og opplæring til studenter, elever og andre kollegaer.
  • Tverrfaglig samarbeid med lege, fagarbeidere, assistenter samt andre faggrupper.
  • Håndtere blodprøve takning og annet medisinsk utstyr.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisasjon som sykepleier
  • Ønskelig med høy medisinskfaglig kompetanse 
  • Gode norsk kunnskaper muntlig og skriftlig (tilsvarende norskkurs B2) Ønskelig med dokumentasjon vedlagt søknad.
  • Gode digitale kunnskaper, ønskelig med erfaring fra journalsystemet Profil
  • Godkjent politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

  • Personlig egnethet blir vektlagt.
  • Evne til planlegging og delegering.
  • Fleksibel.
  • God kommunikasjon og samarbeidsevner.
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team.
  • Like en utfordring, engasjert, løsningsorientert og er beslutningsdyktig.
  • Evne til å jobbe effektivt og strukturert i et til tider hektisk arbeidsmiljø.
  • Vi søker etter sykepleier med godt humør og som kan være et positivt innslag i avdelingen.

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
  • Lønn etter lønnsstigen til Sandes kommune som innebærer kr 12 000,- i tillegg i årslønn for ansiennitet fra 0 til 15 år og kr 21 100 for sykepleier med 16 års ansiennitet.
  • Spennende og krevende oppgaver
  • Gode velferdsordninger
  • Gode pensjons og forsikringsordninger.
 
  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    20.09.2021
  • Sted:
    SANDNES
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    ROGALAND
  • Arbeidssted:
    SANDNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4058875
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune